JADUAL BERBUKA PUASA DAN IMSAK 2013

Written By Hafiz Rahman on Thursday, July 11, 2013 | 11:51 AM

image

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan. Alhamdulillah ramadhan ,sebuah bulan yang penuh kemuliaan dan keberkatan kembali lagi kepada kita dengan seribu satu kebaikan yang dibawa bersama. Diharapkan sepanjang bulan ini dapat dimanfaatkan kepada aktiviti dan ibadah yang berterusan dan menjadikan diri kita lebih baik dari sebelumnnya.

Berikut adalah Jadual Berbuka Puasa dan Imsak 2013 bagi seluruh negeri di Malaysia sepanjang Ramadhan ini. Semoga dapat menjadi rujukan anda.

Klik pada negeri untuk membuka lembaran jadual berbuka puasa 2013

JADUAL BERBUKA PUASA DAN IMSAK 2013 NEGERI NEGERI

JADUAL BERBUKA PUASA DAN IMSAK 2013 WILAYAH PERSEKUTUAN

sumber : JAKIM

11:51 AM | 0 comments | Read More

Video Couple Seminggu Puteri Awani

Written By Hafiz Rahman on Tuesday, July 09, 2013 | 11:17 AM

Tak tahu la nak gelak atau nak marah bila tengok video ni. Adik, abang nak bagitau ni, adik tu muka lawa dah, ada bakat nak jadi pengacara, tapi sayang sebab adik buat kesilapan besar. Sekolah lagi adik, jangan nak beria sangat dengan couple tu. Tak kemana dik. Panjang lagi kehidupan yang nak ditempuh tu. Generaly speaking to semua budak-budak sekolah, couple tu biasa sebab umur dah makin meningkat ni, mula la hormon hormon gatal tu nak menular . Mula la nak cari pasangan sebab tengok member member lain pun ada couple. TAPI beragak la budak budak woii….

Ok aku tak kata salah dan tak kata betul nak couple bagai sebab aku pun dulu masa muda muda macam tu. Tapi tak ada la sampai BARU SEMINGGU COUPLE DAH NAK BERJANJI BULAN DAN BINTANG . Aku kalau ahli politik yang dok berjanji pum pam pum pam tu walaupun banyak nipunya, masih ada sikit yang boleh dipercayai, TAPI adik yang makan pakai pun mak ayah dok tanggung lagi, jangan letak janji besar besar tu dik non oi. Kan dah malu. Ahh malas la nak berleter. Jom layan je la.

 

11:17 AM | 0 comments | Read More

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)