BERITA BAIK APABILA MELANGKAH KE UiTM

Written By Hafiz Rahman on Saturday, July 03, 2010 | 10:22 PM


salam semua...sem baru dah bermula...rasa bes gk tapi xbes pn ada....cmna tah....xkisah la...sampi ja sini ,hari nie penuh dengan benda2 yang bes2...tadi duit ptptn baru je msuk....so secara otomatiknya aku dah jadi kaya sikit...klw x sengkek je memanjang...biasa la penganggur terhormat kat rumah ...

then aku peg check jadual kelas untuk sem nie...waaa besssnya ...taw sebab pa?sebabnya Ahad langsung xde klas....thats mean..semnggu aku cuma ada klas 4 hari n cuti 3 hari...kelas pon xde la pack sgt...harap2 leh skor....xteruk macam sem lepas,,,,

nie dia jadual aku untuk sem nie...


bessss kn?=)
10:22 PM | 2 comments | Read More

KFC BLACKPEPPER XSEDAP DAN XBESS!!

Written By Hafiz Rahman on Wednesday, June 30, 2010 | 8:15 AM


KFC blackpepper yang baru xberapa baru nie xsdap la...dah 2x aku makan 2x la aku pedih n rasa pnas dalam perut...banyak sgt blackpepper de...boleh kna sggugut owh camnie...adehhhh

bila agaknya kfc nak kluarkan balik spicy..aku suka yang itu...original klw makan rasa muak dalam perut...so spicy pilihan terbaik bagi aku...

mesti ramai yang suka kan blacpepper tue..tapi aku tetap xsuka...haha...lantak la...dulu kfc pernah kluarkan ape tah yang pedas tue...xingt dah...yg tue lelagi la pedas ...berapi dalam mulut...

ade la aritu aku makan kna pulak ayam dia xmasak...spoil btul...dah r dinner set...nmpk jelas2 la blackpepper bercampur mnyk ayam bila aku tarik kulit ayam tue...erkk...besnya dia masuk dalam perut aku sampai 2,3x la tandas jadi tempat aku bertafakur ...huh!!!rugi aku ..makan xhabis


kepada kfc dengarlah rintihan hatiku ini...kembalikan spicy kepadaku...aku merinduinya setelah sekian lama tidak ketemu...

8:15 AM | 6 comments | Read More

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)