Home » , » Video Couple Seminggu Puteri Awani

Video Couple Seminggu Puteri Awani

Written By Hafiz Rahman on Tuesday, July 09, 2013 | 11:17 AM

Tak tahu la nak gelak atau nak marah bila tengok video ni. Adik, abang nak bagitau ni, adik tu muka lawa dah, ada bakat nak jadi pengacara, tapi sayang sebab adik buat kesilapan besar. Sekolah lagi adik, jangan nak beria sangat dengan couple tu. Tak kemana dik. Panjang lagi kehidupan yang nak ditempuh tu. Generaly speaking to semua budak-budak sekolah, couple tu biasa sebab umur dah makin meningkat ni, mula la hormon hormon gatal tu nak menular . Mula la nak cari pasangan sebab tengok member member lain pun ada couple. TAPI beragak la budak budak woii….

Ok aku tak kata salah dan tak kata betul nak couple bagai sebab aku pun dulu masa muda muda macam tu. Tapi tak ada la sampai BARU SEMINGGU COUPLE DAH NAK BERJANJI BULAN DAN BINTANG . Aku kalau ahli politik yang dok berjanji pum pam pum pam tu walaupun banyak nipunya, masih ada sikit yang boleh dipercayai, TAPI adik yang makan pakai pun mak ayah dok tanggung lagi, jangan letak janji besar besar tu dik non oi. Kan dah malu. Ahh malas la nak berleter. Jom layan je la.

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)