Showing posts with label YUNALIS. Show all posts
Showing posts with label YUNALIS. Show all posts

Video Yuna Nyanyikan Lagu Incubus "I Miss You" Dalam Billboard Candid Cover

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, June 23, 2012 | 5:52 PM



Nama Yuna kini semakin dikenali di Hollywood dan ini satu kebanggaan kepada industri muzik tanah air. 

Yuna yang kini secara asasnya menetap di New York semakin mencipta nama dengan mempromosikan konsert dan mencipta pengaruh muzik beliau sendiri di sana. 


Dalam perkembangan terbaru, Yuna telah dijemput untuk menyanyikan sebuah lagu untuk Billboard Candid Covers . Dalam video berdurasi 4minit tersebut, Yuna menyanyikan lagu kegemaran beliau iaitu I Miss You yang pernah dipopularkan oleh Incubus. 

Jom saksikan :




* Nampaknya percakapan Yuna semakin fluence dalam bahasa Inggeris. 
5:52 PM | 0 comments | Read More

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 3

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, November 11, 2010 | 10:12 PM

wahhh rasanya dah lama entry part 1 dan kedua aku buat...tak sempat buat yang ke3 sebab buzzzyyyy exam ..tak sempat nak melayan bebudak yang selalu datang sinik..haha...ok hari nie kita sambung since dah ramai yang bertanya aku..'siapa nombor tiga tu'..yang banyak bertanya pulak budak2 UiTM Kedah jugak..deymmm...haha


ok terus bercerita dengan laju..tak de masa nak taip...ok aku bagitahu...tapi korang kena scroll bebanyak dulu..hahaha ..padan muka lu olang..wakakkaka....
.
..
.
.
.
..
.

.
.
.
.
..
.

.
.

.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.scrolll lagiiii =P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hahahhahaa
.
.
.

.

.
.
wehhh aku ni jahat kn???
.
.
.
.
.
.

.

kisah ape..wahahhaaa
.
.
.
.
.

..
.


.



.
.
.
.
.
.
.



.
.

korang semua chat???
.

..
.
.
.




.


.

.
.
.
.

.
.
.
.
.

huh xmau jawap pulak org tanya..wuahahahaa.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hahahaha ok2 aku tak memain dah.
.

.
artis ketiga kelahiran ketiga ni sebenarnya bukan seorang penyanyi....dia seorang manusia....of kos la kan..dan dia jugak seorang rakyat malaysia...of kos lagi kn???(mesti korang rasa nak tampar aku kn..wahahaha..cepat la tampar...shaye shuke..hahahahahhaha)..pesal la aku gila ckit hari nie...


ok sitra yang dimaksudkan ialah..tau pe sitra???sitra ru perkataan ARTIS  yang diterbalikkan..saje nak bagi entry nie panjang..haha..


artis tu adalah....nie dia

kenal tak pak cik nie???haha
nengok lagiiii


siap ada nama lagik....tak kenal tak tahu la..haha

actually aku pon tak kenal sangat Jimmy Shanley nie...dia pengacara AF berapa pon aku tak tahu..haha/...korang tau kn???tanya ABG Nara kita mesti dia tahu nya..hihi

ok nak bagitau tu je sebenarnya sebab nak cukupkan syarat tiga part ..bagi yang baru baca entry ke 3 nie....korang boleh rujuk entry part 1 dan part 2 dibwah nie.....

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 2


10:12 PM | 8 comments | Read More

Cik Epal Dah Kembali?Sejak Bila Nie??

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, November 08, 2010 | 12:37 AM

mood : blur study
tempat : atas kerusi batu belakang bilik
cuaca :hujan..so taip entry dalam hujan..






sesungguhnya aku memang terlambat...awat pulak??????kalau korang pernah baca entry dari aku dalam entry nie INI dan jugak entry dari bro eryqazz dalam entry INI korang mesti perasan kn yang CIK EPAL pernah hilang untuk beberapa purnama..haha....

tapi tadi aku jenjalan blog MIZA YUSOF dan terpandang sesuatu....dlm bloglist Miza ada entry dari CIK EPAL ..waaa kenapa cam exsaited ja????kenapa aku tak tau CIK EPAL dah buat comeback r???hahahaha...lambat betul la ..ntah2 dia dah buat kambex berapa taun lepas la aku baru nak tau....(Encik Epal sila jawab),..haha....

kenapa aku buat entry rasa seronok nie??padahal CIK EPAL kenal aku pon tak..haha...xkisah...sebab aku dulu..masa mula2 aku start berblogging....blog CIK EPAL antara blog yng aku akan pegi baca entry dia tiap2 hari...ntah la apa yang syiok tu..xkan aku syiok kat dia kot..panggg!!!.wahahhaa

wateva it is...walaupon aku dah sangat terlmbt...welcome again CIK EPAL ...ramai yang menangisi pemergian anda kecuali saya sbb saya tak reti nangis..hahaha...ayat nak kena sepak jaaa....

wahhhhh CIK EPAL ..u semakin slim bak YUNALIS ..haha....tapi dulu dia gemuk ke?>tahhh!!...ok byeee...zastttt

walaupon dulu dia ilang..tapi blog dia cam tu jugak ....tak berubah..masih dgn mood yang sama untuk aku baca entry dia dgn ayat2 senget dia tu......cuma kursor ja rasa cam lain sket..haha

12:37 AM | 1 comments | Read More

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)