Home » , , , , » 3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 2

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 2

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, November 07, 2010 | 4:42 PM


ada yang bertanya dan tertanya-tanya siapakah artis yang lagi 2 orang tu??actualy ada komen dari encik KOBESRUMATEKUYANGGILA yang dah mengexposekan ketiga-tiga artis tu..kuang asam ang kobes...heran pa..aku tak publish comment tu...nyebok ja memanjang..hahahah

bersambung dari entry 

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part1...

 iaitu Yuna sebagai artis pertama yang aku dedahkan (tahpape cam org xtahu)

ini adalah part 2...sebelum apa2 anda kenal dengan mamat nie x?
gambar nie kalau au tak silap di Courtyard UiTM Kedah masa pertandingan bakat ape tah...sebab aku kenal background tu..haha.

.ok yang kenal senyap...yang kenal tgk gambar nie mesti tau sapa
haaa mamat nie  kenal kn???

artis ke 2 kelahiran UiTM Kedah adalah Maulana AF8  ..sayangnya dia tak jadi juara walaopon antara pilihan untuk jadi juara (yeke??padahal aku tak penah nengok pon AF..haha) ...sebenarnya masa dia masuk AF dan terpilih aku ada jugak dengar2 budak uitm masuk AF tapi malas nak amik tau pasal tu bukan subjek masuk exam pon....tapi last2 masa AF dah nak abis  tu..kn ada gosip dia dgn GF dia si budak nie  namanya Frany Phelsy jugak budak UiTM...budak kos Pre-Law sama dengan Yuna jugak...gosip apa aku malas nak cita..korang google sendirik..haha..

mula-mula tak tahu pon sapa Maulana nie..pastu baru terperassan dalam otak senget aku nie yang aku pernah dgar dia buat persembahan kat tapak pasar malam UiTM...masa tu orang lalu pon buat tak tahu je ...dengar2 cam tu je la...sebab tak popular kn???suara2 sumbang belakang yang bunyik ''pulun2''...''tak sedap langsung'' memang banyak la..hahaha....nasib ko Maulana...sapa suruh tak popular masa tu...simple...nyanyi dengan main gitar kat tapak pasar malam....sedap jgk la suara dia....tapi aku tak minat sangat..haha....

maklumat2 lain berkenaan Maulana aku tak tahu....(padahal malas nak taip dah ) hahaha....akan bsersambung di entry ke 3 dengan tajuk yang sama cuma ubh 2 jadi 3...yang tu pon nak bgtw kn??tah pape orang yang create entry nie...byeeee


p/s : masih terkejut beruk dgn pendedahan BLOGGER ITU...warrrhahahhahahah

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

11 comments

November 7, 2010 at 5:50 PM

siapa yg ketiga tu en?
hmmmmm.

Anonymous
November 7, 2010 at 6:24 PM

tggu kdtgn ak masuk af tow!halkhak!!!!

November 7, 2010 at 6:25 PM

Eman : tunngu la bro..haha

November 7, 2010 at 6:26 PM

Lelaki Ini : wehh hang sora sedap umar..masuk r..haha

November 7, 2010 at 6:53 PM

aku nak masuk af 18. :D

Entry terbaru: 7 macam pahala selepas mati

November 7, 2010 at 6:54 PM

sampai hati xpublish cmmnt aku...
aku bukan pe...
xmo org len ternanti2...
sob3...

November 7, 2010 at 8:38 PM

Hoho.maulana takdelah populr sgt

November 7, 2010 at 8:53 PM

fndrocka : setuju...cuma tajuk tu mybe untukk Yuna ja kot..haha

November 7, 2010 at 10:27 PM

hakhak.. maulana lah! suka tengok muka dia.

eh dear, sabaq na tutorial scroll box tu. den pon dah lupa camne nak buat. nak kena godek2 balik.

November 7, 2010 at 10:34 PM

Anna Boleyn : ok dear...godek2 la dulu smpi jumpa..hahaha

May 4, 2011 at 10:44 PM

hehh!!still tekejut berok ka??sume org da tau u e_ i..hahahaaa ;)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)