Home » , , , , » Cik Epal Dah Kembali?Sejak Bila Nie??

Cik Epal Dah Kembali?Sejak Bila Nie??

Written By Hafiz Rahman on Monday, November 08, 2010 | 12:37 AM

mood : blur study
tempat : atas kerusi batu belakang bilik
cuaca :hujan..so taip entry dalam hujan..






sesungguhnya aku memang terlambat...awat pulak??????kalau korang pernah baca entry dari aku dalam entry nie INI dan jugak entry dari bro eryqazz dalam entry INI korang mesti perasan kn yang CIK EPAL pernah hilang untuk beberapa purnama..haha....

tapi tadi aku jenjalan blog MIZA YUSOF dan terpandang sesuatu....dlm bloglist Miza ada entry dari CIK EPAL ..waaa kenapa cam exsaited ja????kenapa aku tak tau CIK EPAL dah buat comeback r???hahahaha...lambat betul la ..ntah2 dia dah buat kambex berapa taun lepas la aku baru nak tau....(Encik Epal sila jawab),..haha....

kenapa aku buat entry rasa seronok nie??padahal CIK EPAL kenal aku pon tak..haha...xkisah...sebab aku dulu..masa mula2 aku start berblogging....blog CIK EPAL antara blog yng aku akan pegi baca entry dia tiap2 hari...ntah la apa yang syiok tu..xkan aku syiok kat dia kot..panggg!!!.wahahhaa

wateva it is...walaupon aku dah sangat terlmbt...welcome again CIK EPAL ...ramai yang menangisi pemergian anda kecuali saya sbb saya tak reti nangis..hahaha...ayat nak kena sepak jaaa....

wahhhhh CIK EPAL ..u semakin slim bak YUNALIS ..haha....tapi dulu dia gemuk ke?>tahhh!!...ok byeee...zastttt

walaupon dulu dia ilang..tapi blog dia cam tu jugak ....tak berubah..masih dgn mood yang sama untuk aku baca entry dia dgn ayat2 senget dia tu......cuma kursor ja rasa cam lain sket..haha

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)