Showing posts with label ARTIS UiTM. Show all posts
Showing posts with label ARTIS UiTM. Show all posts

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 3

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, November 11, 2010 | 10:12 PM

wahhh rasanya dah lama entry part 1 dan kedua aku buat...tak sempat buat yang ke3 sebab buzzzyyyy exam ..tak sempat nak melayan bebudak yang selalu datang sinik..haha...ok hari nie kita sambung since dah ramai yang bertanya aku..'siapa nombor tiga tu'..yang banyak bertanya pulak budak2 UiTM Kedah jugak..deymmm...haha


ok terus bercerita dengan laju..tak de masa nak taip...ok aku bagitahu...tapi korang kena scroll bebanyak dulu..hahaha ..padan muka lu olang..wakakkaka....
.
..
.
.
.
..
.

.
.
.
.
..
.

.
.

.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.scrolll lagiiii =P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hahahhahaa
.
.
.

.

.
.
wehhh aku ni jahat kn???
.
.
.
.
.
.

.

kisah ape..wahahhaaa
.
.
.
.
.

..
.


.



.
.
.
.
.
.
.



.
.

korang semua chat???
.

..
.
.
.




.


.

.
.
.
.

.
.
.
.
.

huh xmau jawap pulak org tanya..wuahahahaa.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hahahaha ok2 aku tak memain dah.
.

.
artis ketiga kelahiran ketiga ni sebenarnya bukan seorang penyanyi....dia seorang manusia....of kos la kan..dan dia jugak seorang rakyat malaysia...of kos lagi kn???(mesti korang rasa nak tampar aku kn..wahahaha..cepat la tampar...shaye shuke..hahahahahhaha)..pesal la aku gila ckit hari nie...


ok sitra yang dimaksudkan ialah..tau pe sitra???sitra ru perkataan ARTIS  yang diterbalikkan..saje nak bagi entry nie panjang..haha..


artis tu adalah....nie dia

kenal tak pak cik nie???haha
nengok lagiiii


siap ada nama lagik....tak kenal tak tahu la..haha

actually aku pon tak kenal sangat Jimmy Shanley nie...dia pengacara AF berapa pon aku tak tahu..haha/...korang tau kn???tanya ABG Nara kita mesti dia tahu nya..hihi

ok nak bagitau tu je sebenarnya sebab nak cukupkan syarat tiga part ..bagi yang baru baca entry ke 3 nie....korang boleh rujuk entry part 1 dan part 2 dibwah nie.....

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 2


10:12 PM | 8 comments | Read More

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part 2

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, November 07, 2010 | 4:42 PM


ada yang bertanya dan tertanya-tanya siapakah artis yang lagi 2 orang tu??actualy ada komen dari encik KOBESRUMATEKUYANGGILA yang dah mengexposekan ketiga-tiga artis tu..kuang asam ang kobes...heran pa..aku tak publish comment tu...nyebok ja memanjang..hahahah

bersambung dari entry 

3 Artis Popular Kelahiran UiTM Kedah..Siapakah Mereka??..Part1...

 iaitu Yuna sebagai artis pertama yang aku dedahkan (tahpape cam org xtahu)

ini adalah part 2...sebelum apa2 anda kenal dengan mamat nie x?
gambar nie kalau au tak silap di Courtyard UiTM Kedah masa pertandingan bakat ape tah...sebab aku kenal background tu..haha.

.ok yang kenal senyap...yang kenal tgk gambar nie mesti tau sapa
haaa mamat nie  kenal kn???

artis ke 2 kelahiran UiTM Kedah adalah Maulana AF8  ..sayangnya dia tak jadi juara walaopon antara pilihan untuk jadi juara (yeke??padahal aku tak penah nengok pon AF..haha) ...sebenarnya masa dia masuk AF dan terpilih aku ada jugak dengar2 budak uitm masuk AF tapi malas nak amik tau pasal tu bukan subjek masuk exam pon....tapi last2 masa AF dah nak abis  tu..kn ada gosip dia dgn GF dia si budak nie  namanya Frany Phelsy jugak budak UiTM...budak kos Pre-Law sama dengan Yuna jugak...gosip apa aku malas nak cita..korang google sendirik..haha..

mula-mula tak tahu pon sapa Maulana nie..pastu baru terperassan dalam otak senget aku nie yang aku pernah dgar dia buat persembahan kat tapak pasar malam UiTM...masa tu orang lalu pon buat tak tahu je ...dengar2 cam tu je la...sebab tak popular kn???suara2 sumbang belakang yang bunyik ''pulun2''...''tak sedap langsung'' memang banyak la..hahaha....nasib ko Maulana...sapa suruh tak popular masa tu...simple...nyanyi dengan main gitar kat tapak pasar malam....sedap jgk la suara dia....tapi aku tak minat sangat..haha....

maklumat2 lain berkenaan Maulana aku tak tahu....(padahal malas nak taip dah ) hahaha....akan bsersambung di entry ke 3 dengan tajuk yang sama cuma ubh 2 jadi 3...yang tu pon nak bgtw kn??tah pape orang yang create entry nie...byeeee


p/s : masih terkejut beruk dgn pendedahan BLOGGER ITU...warrrhahahhahahah
4:42 PM | 11 comments | Read More

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)