Showing posts with label ADVERTORIAL. Show all posts
Showing posts with label ADVERTORIAL. Show all posts

Printing Banner Dan Bunting Murah

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, October 08, 2012 | 4:35 PM

printing banner murah, printing bunting murah, printing banner shah alam, printing bunting shah alam, printing banner KL , printing bunting KL, servis print banner dan bunting, banner printing, bunting printing, streamer printing, servis design dan printing banner , servis design dan printing bunting, bunting kahwin, banner kahwin, bunting program , banner program,printing banner size, printing bunting size

Untuk anda yang ingin mendapatkan khidmat printing banner dan bunting berkualiti tinggi , anda boleh mendapatkan servis ini dengan klik pada laman berikut.

Harga yang ditawarkan adalah berpatutan dengan kualiti yang akan diberikan kepada anda. Selain servis printing, servis design dengan harga termurah juga disediakan kepada anda yang inginkan servis yang terbaik untuk event atau program anda. Sila klik pada salah satu link berikut untuk maklumat lanjut

BANNER PRINTING SERVICE

************

BUNTING / STREAMER PRINTING SERVICE

untuk maklumat lanjut dan koleksi design serta pertanyaan lanjut, anda boleh terus ke laman web HafizRahmanDesign atau klik pada gambar dibawah .

contact_us

4:35 PM | 0 comments | Read More

Harga Dan Perbandingan Pakej P1 MiFi

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, September 27, 2012 | 3:11 PM

Bahagian kedua reviewn P1 MiFi M230 kali ini kita akan tengok harga , pakej dan perbandingan diantara P1 dengan beberapa Telco lain. Jadi kepada sesiapa yang masih tak tahu apa itu P1 MiFI , anda boleh terus klik link berikut untuk baca dengan lebih lanjut : P1 MiFi MF 230 : Overview And Specification.

Macam yang aku pernah sebut dalam entry sebelum ini, apabila banyak gadget maka banyaklah plan yang terpaksa di register untuk membolehkan gadget anda ada sambungan internet. Jom kita tengok jumlah perbelanjaan jika anda mempunyai sebuah smart phone, tablet dan laptop.

Smartphone ( 3G internet)

RM 38 / month  (1GB)

Tablet

RM 68 /month (3GB)

Laptop

RM 40 /month (2GB)

TOTAL

RM 146 /month  (6GB)

So secara kasarnya anda terpaksa menghabiskan duit sebanyak RM 146 sebulan semata mata untuk memastikan ketiga tiga gadget anda “hidup” .Rugi bukan? Sekarang cuba kalau ada satu plan sahaja dan cuma perlu membayar sebanyak RM 69 dan ketiga tiga gadget anda boleh menggunakan plan yang sama. JIMAT BUKAN????

Sekarang dengan P1 anda boleh mendaftar hanyan satu plan broadband sahaja dan “menghidupkan” SEMUA gadget anda dalam satu masa. Anda masih boleh menikmati keistimewaan yng diberikan oleh 3 plan internet hanya dengan register SATU plan sahaja. 

Dengan RM 69 , P1 memberikan anda 6GB quota dimana anda boleh jimat sebanyak RM 77 jika dibandingkan dengan range harga dalam jadual di atas. Bagi anda yang menginginkan lebih kuasa internet, boleh subscribe pakej quota 10GB dengan unlimited speed dan dikuasakan oleh sambungan 4G.

Jom kita tengok perbandingan P1 MiFi dan beberapa plan yang ditawarkan oleh Telco lain.

Provider MiFi price Speed Quota Monthly fee Contract Promotion
P1 MiFi RM100 4G Unlimited 6GB RM69 6 month First 2 months only RM 39 monthly
Yes Huddle Free (or RM399 without contract) 4G Up to 20 Mbps

4GB

RM68 24month -
Maxis RM280 3G Uncapped 4GB RM68 6 month -
U-Mobile RM250 3G 21Mbps 5GB RM68 - -
Dah memang sah sah la terbukti P1 MiFi ni untung betul tak? Apa tunggu lagi? Klik gambar dibawah :

image

3:11 PM | 0 comments | Read More

P1 MiFi MF 230 : Overview And Specification

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, September 24, 2012 | 4:59 PM

Kebanyakan dari kita sekarang mempunyai lebih dari stu gadget..  Smartphone, Tab , Android, iPhone, Blackberry. Dan kesemuanya memerlukan sambungan internet. Apa gunanya pakai smartphone tetapi tiada sambungan internet . Dan kerana dua tiga gadget tersebut juga menyebabkan kita dibebani dengan dua tiga plan internet yang terpaksa didaftar untuk setiap gadget tersebut. Apa kata anda jika sekarang anda cuma perlu subscribe satu plan saja dan menikmati sambungan internet kepada semua gadget anda BILA BILA MASA, DIMANA MANA dan dengan KADAR TERENDAH? Pastinya ini satu berita baik untuk golongan “Gila gadget”

IMG-20120907-00240

Packet One Network (Malaysia) Sdn Bhd atau P1 kini memperkenalkan P1 MiFi MF230 yang akan mengkuasakan kehidupanm korang dengan sambungan internet yang superlaju menggunakan 4G. 4G ok bukan 3G seperti yang dioffer company lain. Memang superb la lajunya.

Aku sendiri dah try P1 MiFi ni sejak lebih 3 minggu lepas dan prestasnya memang tak mengecewakan langsung. Internet sentiasa laju dan tak ada langsung gangguan talian semasa melayari internet. Jadi , kalau anda masih lagi tercari cari plan internet terbaik untuk kerja seharian dan melayari internet dimana saja. P1 MiFi adalah jawapan terbaik.

Jom kita tentgok spesifikasi P1 MiFi MF230 ini dulu.

Weight 62 grams
Size 96mm x 50mm x 14.8mm
Battery Lifespan

Li-Polymer (1800mAh) ( Non-removable)
  * 4 hours (active surf)
  * 18 hours (standby mode)

Connection 5 x WiFi connections at once and 1 x via USB

Ok kalau yang masih tak faham dengan penerangan Connection tu, meh sini aku terangkan. 5x WiFI connection at once and 1 x via USB tu bermakna , dengan menggunakan MiFI ni, and boleh surf internet menggunakan USB yang dicucuk pada Laptop dan dalam masa yang sama boleh dikongsi sehingga ke 5 gadget atau komputer lain. Macam sekarang ni, internet di rumah aku dah tergendala beberapa hari , so sekarang satu rumah aku berkongsi menggunakan MiFi. Dan yang bestnya, line masih lagi laju macam menggunakan talian tetap internet yang lain.

Dan yang paling bestnya, MiFi ni adalah portable WiFi yang boleh dibawa kemana mana . Dengan saiz kecil, memang tak ada maslaah untuk simpan dalam beg dan untuk lelaki , masukkan je dalam poket anda. Kecil je saiznya. Tak percaya tengok ni Beberapa overview and physical character P1 MiFi ni.

IMG-20120924-00305

lebih kecil dari business card

IMG-20120917-00277

Untuk mendapatkan maklumat lanjut berkaitan MiFi ni, terus klik gambar dibawah .Mesti takkan menyesal

bahagian kedua review P1 MiFI nanti aku akan buat review perbandingan antara MiFi dan beberapa syarikat telco lain dan jugak berapa banyak penjimatan anda akan dapat kalau menggunakan P1 MiFi . So stay tuned.

4:59 PM | 2 comments | Read More

Rahsia Macammana Nak Kurus Dan Cantik Dalam 13 Hari-WAJIB BACA!

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, August 20, 2012 | 9:39 AM

Bentuk badan selalunya ada kaitan dengan keyakinan diri masing masing. Orang kurus selalunya lebih yakin dengan diri sendiri dan orang GEMOK selalunya kurang yakin dengan apa yang mereka lakukan dan ini terbukti.  Bila berdiri dihadapan cermin , mulalah berfikir , bilalah aku nak kurus macam artis.

SANGGUPKAH ANDA:

Memekakkan telinga atau tak ambil port akibat dari ejekan kawan-kawan dan sahabat handai?

Menahan rasa lapar kerana menahan jadual rutin pemakanan anda?

Melupakan hasrat untuk mecintai awek cun kerana rasa tak sepadan akibat dari “lebihan lemak pada badan anda”?

Sentiasa mengalah kepada rakan-rakan untuk tampil ke hadapan walaupun anda lah sebenarnya yang lebih layak untuk bertindak seperti hero?

Asyik kena buli dengan rakan-rakan kononnya memberi keutamaan kepada anda?

Jika situasi di atas berlaku pada anda, anda harus akui yang anda sebenarnya tergolong dari kalangan orang yang “GEMUK atau OBESITI

Masalah anda kini akan selesai dalam 13 HARI dan TIADA KESAN SAMPINGAN. Semua orang nak kurus, tapi kebanyakannya ada kesan sampingan dan mengambil masa yang terlalu lama. Tapi kini ada penyelesaian terbaik , dalam masa cuma 13 hari sahaja, masalah kegemokan anda dapat diatasi secara sihat.  Bukan hanya dapat KURUS , tetapi KURUS SECARA SIHAT.

Sebenarnya sekarang , anda cuma ada 2 pilihan jika anda mengalami masalah GEMOK dan anda sedang membaca artikel ini.

  1. Nak terus kekal dengan gemuk/ obesiti, atau
  2. Serius Mahu Berubah mendapatkan Bentuk Badan Idaman!

Jadi mana satu pilihan anda??Pastinya anda nak PERUBAHAN bukan? Sebelum ini sudah lakukan macam macam ,

Lakukan senaman,

mengamal pemakanan berdiet,

menggunakan alatan elektronik menguruskan perutdan pelbagai alat

Sudah cuba semua alternatif di atas , tapi langsung tak berkesan.Sudah hampir semua cara dah diguna tapi langsung tak menunjukkan perubahan. KENAPA? Sebabnya, Anda berusaha tapi tidak tahu formula sebenar.

Apa formula sebenar tersebut??

Formula asasnya ialah:

Dalam erti kata lain, anda perlulah mengamalkan diet yang betul, diikuti dengan senaman yang konsisten, suplimen yang mujarab & rehat yang cukup untuk memastikan anda tidak terdedah dengan potensi risiko penyakit yang lebih kronik.

  1. DIET sudah buat!
  2. SENAMAN sudah buat!
  3. Dimana nak cari suplemen yang betul??

INI PENYELESAIANNYA.

Kenapa perlu pilih FAT BURNER ADVANCE???

  • Badan anda akan lebih bertenaga
  • Kadar stamina badan anda meningkat
  • Berat badan anda berkurangan paling tidak 3.7Kg dalam masa kurang dari 2 minggu
  • Selamat digunakan – tiada kesan sampingan yang berlaku ke atas bada anda walaupun bagi tempoh jangka panjang.
  • Ini kerana produk ini diperbuat dari plants extract dan tidak mengandungi bahan kimia berbahaya seperti Geranium (1.3 Dimethylamylamine & DMAE)
  • Produk yang diperbuat dari U.S.A ini 100% halal kerana ianya tiada gelatin dan tidak mengandungi lemak haiwan.

Kandungan dalam Suplemen Fat Burner Advance

SIAPA LAGI PERLU MEMILIKI FAT BURNER ADVANCE INI ?

  • Golongan pelajar yang selalu menghabiskan diri dengan buku tanpa buat senaman
  • Golongan pekerja yang sentiasa sibuk sehingga larut malam
  • Golongan ibu yang lepas pantang
  • Golongan yang berkeluarga yang semakin meningkat umur
  • Lelaki yang perut boroi dan gendut
  • Siapa-siapa sahaja yang menghidap obesiti atau senang cerita apabila orang mula mengatakan anda gemuk maka itulah tanda anda perlukan Fat Burner Advanced ini

Dan anda TAK PERLUKAN Fat Burner Advanced ini jika...

  • Anda memang dah kurus sejak lahir sehinggakan orang menggelarkan anda rangka hidup!
  • Mempunyai penyakit serius yang melarang pengamalan program diet (dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu)
  • Anda mahu terus gemuk dan kelihatan tak menarik langsung!

BERAPA HARGA DAN MACAMMANA NAK DAPATKAN PRODUK INI?

hanya untuk anda, sekarang sedang diadakan promosi 50 % +++++


Anda cuma perlu membuat pelaburan serendah:

RM170.00

(ni harga pasaran)

RM150 .00

(ni harga diskaun)

RM[110]

(harga tawaran untuk 45 1500 unit sahaja)


KLIK PADA BUTTON DIBAWAH UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN .

TUNGGU DULU!  SUDAH TEMPAH?? KALAU BELUM KLIK DULU PAUTAN DI ATAS, KEMUDIAN BACA INI SEMULA.

Dapatkan panduan berharga RM57.00 secara percuma yang berjudul:

Rahsia Pembakaran Lemak – Tip Yang Paling Digemari Golongan 3G

KLIK PADA BUKU DI ATAS UNTUK MEMBACA MAKLUMAT LANJUT DAN MENDAPATKANNYA SECARA FREE!!!!

KLIK GAMBAR DI ATAS UNTUK MEMBACA SEGALANYA BERKAITAN PRODUK FAT BURNER TERBAIK!! INI.

9:39 AM | 3 comments | Read More

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)