Showing posts with label result. Show all posts
Showing posts with label result. Show all posts

Ex Kekasihku Kini Kawan Baikku..sambungan menarik Part 2

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, November 06, 2010 | 10:45 PM

sorry tak sempat nak update blog malm nie...gua baru format laptop....credit to yang nolong format...tapi jadah hape tah still lembap jugak...mengong punya lappytoppp...


kita nyambung tajuk pagi tadi  

Ex Kekasihku Kini Kawan Baikku


beberapa komen masuk dan satu yang aku sngt tertarik dan memang aku sangat mengharapkan dia komen..siapakh dia???jom baca entry balas dia untuk entry aku  nie...hihi

jom p sini  

Blogger Itu Ex Ku


alamak fiqah...kantoi r...wahahahhaha....Aku, Gadis dan Tinta COMEL TAK???hahahhaa..mesti dia perasan nanti..wahahhahahahahaha
10:45 PM | 6 comments | Read More

KEPUTUSAN RESULT RASMI AKU!!!!!&%*%^&$%&&%^&$$

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, June 11, 2010 | 3:35 PM

tue la..malas sgt nk study...main je keja...padan muka aku...=((((

sedih sgt3x nie....baru lepass ceq result...gla teruk...huhu....xexpect teruk smpi mcm nie....nie la rekod paling teruk pnh aku buat.....

malas nk taip...mood pown xde dah....cam &*&^%%$$$ je result...tapi xpe la
alhamdulillah'....tue je rezeki aku dari usaha yang xbanyak....sem depan nk pulun....azam konon...xtaw la..dah xde mood nk taip2 lagi...


bye
3:35 PM | 6 comments | Read More

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)