Showing posts with label facebook pisang. Show all posts
Showing posts with label facebook pisang. Show all posts

Eee…Besarnya Pisang Awak

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, December 31, 2010 | 6:00 PM


besarnya pisang awak nie?mana dapat?tak pernah tengok pon pisang besar macam nie…boleh makan tak?sedap tak?


kena tunggu dia matang dulu baru sedap….besar gila..tengok  nie…..scroll down
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DSC00007

laju je scroll down kan>?Smile with tongue outhaha..besar tak pisang nie?(abaikan nanas kat sebelah tu..) …aku pon pelik mana ayah aku dapat…dia bawak balik dari tempat keja…nak tengok tak besar ke tak..haa tengok bawah nie

DSC00008
sebiji pisang dibandingkan dengan adik aku yang taun depan masuk darjah 1…besar gak tu adik aku…so kiranya pisang nie memang besar la..kn3x?…=)

sebenarnya nie bukan ‘pisang awak’…nie namanya ‘pisang tanduk’..camna la aku boleh ingat nie ‘Pisang Awak’…pisang awak kecik je..tak besar am nie..ermmm

sorry korang…ni bukan entry lucah..hehee..orang otak kuning je pikir lain..korang tak..kn3x???hahahahaSmile with tongue out
aku pon pelik..minggu  nie banyak benda-benda besar muncul kat rumah aku…nie lagi satu…the biggest salotape i’ve ever seen..for real…haha


tangan aku kalau penampor orang melambung…so boleh bayang la tangan aku besar mana kn?and boleh bayang kn la betapa besar tape tu….setaun pakai tak abis..hahaha..agak2 kalau aku bawak pegi kelas orang cakap aku gila tak???Just kidding

poyo kn..pasal pisang pon nak cita ..ahh lantak r aku nak cita…aku dah tak da idea lain dah…wahahahaAngry smile

p/s : kenapa aku rasa something wrong dengan tajuk entry nie..hihihihi
6:00 PM | 1 comments | Read More

Facebook Dislike Button

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, August 27, 2010 | 12:51 PM





anda pasti suka like post or picture kwan2 kn???tapi kalau xsuka buat apa???nk komen nnt takut gaduh2 pulak....raanya dah amia yg request pada Facebook © untuk letakkan aplication nie....group2 pon dah bayk yg tumbuh...contohnya macam ni



n page yg ada dekat 3juta fan dah page INI

tapi kenapa facebook still xmau tunaikan permintaan customer2 setianya????agak2 sebab apa r?

really hope for that button!!!!


12:51 PM | 1 comments | Read More

GUNA PLATFORM facebook UNTUK ROSAKKAN ANAK BANGSA..aku marah nie!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, July 12, 2010 | 5:59 PM

masa online facebook tadi..aku check la page suggestion aku yg berlambak2 aku xaprove tue....tgk2 ade satu group nie...masuk je aku dah mla rasa pnas tgk...nak je aku maki2 dekat wall dia...tapi xpe...sabar...aku lepas geram dengan buat entry..harap pemilik group tersebut baca dan terasa...

nama group nie SAYA TAK SUKA MATA PELAJARAN MATEMATIK DAN ADD MATH!!


aku taw la ko xsuka belajar...lantak la kau xsuka belajar...sape suruh ko malas belajar..memang la xsuka kalaw ko xmaw belajar...so watpe ko ajak orng lain untuk bersama2 kau xsuka belajar??kau nie kurang ajar ke
???or kau memang kurang diajar??nak aku ajar???haa tggu jap..


wtpe nak bising dah xsuka subjek tue...senyap2 sudah la..watpe nak bising2...ko nak hidup nie memang xde kira2 ek...memang ko xpernah pegi kedai beli barang ke..kalau ko beli barang harga seringgit pastu ko bagi sepuluh rggit..memang ko blah cam tue je ke?xamik balance??

ape la pnya xde keje lain...dari pemerhatian aku di facebook..manusia2 kat situ memang suka menggunakan sesuatu isu untuk menarik members masuk ke dalam group dia...watpe ko nak wat group macam tue...Buat la group SAYA SUKA MAKAN CEKODOK ke..ape ke..nie tak...ko buat group membenci Ilmu ...

maals nak beleter..nnt klw aku dah start beleter..memang xlarat korang smua nak baca


p/s ::marah dekat owner blog tue je=)dengan yang lain sayang je...hahahaha
5:59 PM | 0 comments | Read More

TWITTER ::PENENTUAN ANDA MODEN ATAU MUNDUR

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, July 09, 2010 | 11:41 PM

other than  Facebook yang menjadi kegillan ramai umat manusia skarang..

Twitter 

pon hebat jugak...hebat ke...aku xtaw pulak..haha



tapi kn..aku xde lagi akaun twitter nie...bess sgt ke twitter wehhh...fb pown xlarat nk melayan dah...nk menambah lagi satu...tapi aku dgr...titter sgt baik untuk pertumbuhan visitor kepada blogger2...betul ke?dgr je la n sumbernya dah lupa dah dari mna datang...


klw ada sesapa yg nk bg pandangan or idea ...sama ada aku perlu ataw x ada akaun nie...((eleh...cm kna bayar je))....yela nak tanya pendapat je nie....((benda senang pown nak tanya kan?))--->>


persoaannya perlu ka aku ada akaun  

Twitter

??mundur sgt n ketinggalan zaman ke kalaw aku xde satu n sape yang ade tue memang moden ke sbb amik taw perkembangan semasa..haha .. n kenapa perlu ada r??sapa2 yg expert tlg ek?


p/s :: tajuk xde kna mngena kan??=))





11:41 PM | 0 comments | Read More

AKHIRNYA AKU BERJAYA TUKAR LAYOUT FACEBOOK!!heppy la plk!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, April 30, 2010 | 8:37 PM



nie layout terbaru facebook aku...cantik x???hahaha...jgn jeles....=P...

nk gtw yg tue je....zasstttt!!!

add my fb 

8:37 PM | 2 comments | Read More

Fara Fauzana dan pisang...ape nie????

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, March 28, 2010 | 11:06 PM

Masa  :10.59 
Tempat :Bilik aku
Keadaan semasa mengepos:  nk tergelak

macam2 ragam orang dekat facebook kn...tadi aku tjumpa la satu group...sape tah buat....tgk r nie


haha ..nama group xleh blah

       
Bolehkah pisang ini mendapat lebih ramai fans dari Farah Fauzana? (klik untuk join page nie n menjadi peminat pisang)


yang beznye...dah beribu2 orang join...satu pencapaian yang membanggakan..

look at this...


11960 fans (on 28 Mac 2010)...banyak tue....=)..kalaw fara taw mct de jelez kn sbb pisang pn sedang nk bersaing ngn de..hahaha


11:06 PM | 1 comments | Read More

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)