Showing posts with label Piala AFF Suzuki. Show all posts
Showing posts with label Piala AFF Suzuki. Show all posts

Ahmad Dhani DEWA Pengetua AF9 Dan Gambar Lucah K. Rajagopal!

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, January 26, 2011 | 8:43 AM

suka suka hati ja tak suka kan?padahal aku tak pernah layan pon AF ni..menda natang apa tah AF. Tak minat aku nak layan. Kadang-kadang aku rasa mamat yang nyanyi dalma karaoke jamban tu lagi sedap dari peserta AF nie. And pagi tadi dengar di Sinar cakap Ahmad Dhani dari Kumpulan Dewa aklan jadi Pengetua.Actually ni bukan benda yang terkejut wahhhh dan yang neanrik pom pam pom pam bunyi mercun pun pasal dari awal lagi orang dah tau mamat indon tu jadi pengetua.


Ada yang suka. Boleh dapat idea dari negara seberang katanya. Tak cukup lagi ka menimbun-nimbun lagu endon dah masuk MALAYSIA?ini MALAYSIA tapi lagu INDONESIA yang jadi raja . Nak buat kelainan konon.Kalau nak buat kelainan rasanya baik off terus AF tu . Kalau korang sedar, disebabkan AF nie la semakin banyak program realiti TV yang tah pa2 wujud kat Malaysia ni. mengarut macam-macam la aku tengok. Kan bagus kalau program Imam Muda tu dipanggil pengetua dari Universiti Al Azhar instead of bayar berjuta-juta untuk habiskan duit panggil Ahmad Dhani orang endon tu?

Dah kemaruk indon sangat ke orang Malaysia ni , rakyat Malaysia dah tak da ka sampai kena panggil negara luar . Dan negara yang dipanggil tu pulak bukan tak tahu apa jadi semenjak 2,3 ,4 menjak ni. Asyik nak hentam Malaysia ja . Salah sendiri pun nak hentam Malaysia. Makan diorang Malaysia jugak yang bagi. Kalau bencana malaysia jugak yang paling awal tolong. 

Lepas ni bertambah la lagi satu isu untuk indon Gelar Malingsia sebab malaysia dah 'kebas' penyanyi dari Indon untuk jadi PENGETUA AF !!deyymmmm...



tahap kebencian indon kat Malaysia memang dah melampau-lampau sampaikan dah beratu website mengutuk malaysia dah wujuf.Tak kanitu pun tak leh fikir. Dan Rajagopal pon jdi mangsa.Tengok gambar nie


wateva it is aku memang tak setuju dengan Pengetua tu. Dan memang dari awal lagi. Dah 9tahun aku tak pernha minat nak tengok AF dan drama nangis2 dia tu. Eee..geli ngat aih.,.tarik bag bawak keluar la konon.

8:43 AM | 1 comments | Read More

3 Sebab Malaysia Akan Menang Piala AFF Suzuki dan 3 Sebab Jika Malaysia Kalah

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, December 29, 2010 | 7:40 PM

 

1 . Malaysia dah menang 3-0

for sure la Malaysia memang dah genggam piala tu…cuma tunggu untuk tentukan ja…untuk indon menang memerlukan kemenangan 4-0..tak mustahil tapi memang sangat-sangat susah….jurulatih Indon sendiri yang cakap…aku tak cakap..

2 . Pemain Malaysia Dah Lali Dengan Perangai Penyokong Indon

banyak orang cakap yang pemain Malaysia akan terima tekanan kat stadium tu nanti sebab penyokong indon akan penuhkan stadium…yapi bagi aku..rasanya tak ada masalah dengan tekanan tu sebab kita memang dah sedia maklum perangani orang indon macam mana kan?tak terkejut malam nie kalau ada penyokong indon yang akan masuk padang

3 . Indon Cakap Je Besar

satu yang aku naik geli dengan orang indon nie…bukan semua tapi segelintir…cakapnya bukan main besar….confident tu bagus tapi kalau over confident pon tak bagus jugak….pemain Indon sendiri yang akan tekanan …biar la..untung Malaysia jugak kan?
dan kalau katakan Malaysia kalah…akan ada 3 kemungkinan (tapi tak kalah rasanya)

1 . Laser

kalau perlawanan lepas…kemenangan Malaysia ada dikaitkan dengan laser (padahal laser tu bukan time nak sumbat gol..ngok)..penyokong indon dah cakap akan balas dendam..so stadium di indon malam nie akan jadi macam pesta laser..caya la cakap aku

2 . Maki Hamun

semua orang tak suka maki hamun dan kita sendiri memang dah tahu perangani orang indon yang memang suka maki hamun kan?so malam nie tengok la sepanduk-sepanduk yang geng indon akan bawak..semua akan kutuk dan maki hamun Malaysia…wth

3 . Meluat Teramat Sangat

ini yang aku pon akan rasa bila bebal dengan penyokong Indon..tengok la..dar awal pemain Malaysia sampai indon…dah penuh penyokong2 indon berkumpul depan hotel…maki hamun…kutuk-kutuk…naik meluat aklu dengan perangai macam nie…elok-elok tak bioleh ka?indon akan gunakan isu macam –macam untuk bagi pressure….tapi pemain Malaysia tak akan pressure cuma akan jadi meluat..virus kemeluatan terlampau…


so kita tengok macam mana malam nie…GO GO MALAYSIA….!!!!kita kasi Indon senyap malam nie….bising je lebih!!!!MELUATTTTT
7:40 PM | 0 comments | Read More

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)