Home » , , , , , , , , , , , , , , » Imbasan Blogger Terhangat dan Terhebat 2010 : Siapa Mereka?

Imbasan Blogger Terhangat dan Terhebat 2010 : Siapa Mereka?

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, January 05, 2011 | 12:42 PM

2011 dah mai dah..2010 da pi dah… apa kata kita imbas balik beberapa blogger yang bagi impak besar dalam dunia blogging…dibawah nie beberapa orang blogger yang paling  aku nampak menyerlah sepanjang tahun 2010..


on_scene_sambun (49)
terpilih sebagai 10 Most Popular People Search In Google Malaysia..Hanis Zalikha is No. 6!! untuk tahun nie ..hanis memang hot blogger masa kini..semua perkembangan hidup dia orang nak tahu….kalau pada awal tahun…hanis tak sepopular sekarang..tapi analysis pada hujung tahun..memang mengejutkan…berjaya mengalahkan Siti Nurhaliza dan ramai lagi orang-orang lain yang popular!!aku rasa la kan…taun depan mesti hanis menang award best celenrity award tu dari nuffnang..caya la hanis!!..untuk rekod aku pernah 2x buat entry pasal hanis 


Hanis Zalikha Lebih Popular Dari Siti Nurhaliza


10 People Most Popular Search In Google Malaysia...Hanis Zalikha is No 6!!



rina salleh


rasanya semua dah tahu siapa gerangan wanita cantik  nie…ayu..sopan santun…lemah lembut..sukses...wanita berjaya…apa lagi nak sebut?wanita idaman setiap lelaki kat Malaysia….memang tak salah rinasalleh dipilih sebagai gadis Melayu 3…aku mula kenal dengan blog Rinasalleh dari Melz….dan kemenangan Rinasalleh memang membanggakan seluruh rakyat blogger di malaysia…Princess(boleh ke pakai rakyat tu?)  ..and the most important thing is aku masih menghentak kepala di dinding sebab tak dapat join big gathering ..RINASALLEH pon ada…tikam 



lcik epakgambar rembat  dari : http://giegurl.blogspot.com/

kalau dah aura seorang blogger popular..hilang macam mana pun orang akan cari….bermodalkan tempe cicah sambal kicap ciptaan sendiri…cikepal memang sangat terkenal masa kini….kalau masa awal tahun kalau tak silap…cik epal ada menghilangkan diri beberapa bulan dari dunia blogging…ramai blogger meratapi permergian cik epal..dari dunia blogging je laaaa….and once cik epal muncul…woww…dah makin slim dan bergaya bak sang model..phewwittt ..ngorat boleh??hak3x…apa rahsia anda wahai epal?adakah anda makan tempe dengan epal hari hari?dan kemunculan cik epal memang buatkan dia semakin popular!!(cik epal dah jadi model tu..tak caya tengok kat SINI)..Laughing out loud aku pernah dua kali buat entry pasal cik epal

BLOGGER Cik Epal HILANG???


Cik Epal Dah Kembali?Sejak Bila Nie??





ben ashaari


boleh aku kategorikan sebagai blogger yang paling cepat meningkat naik..dan jugak boleh bagi anugerah blogger paling rajin update blog…entry dia sehari boleh aku guna untuk seminggu..memang tak dinafikan Ben memang ada banyak  idea yang bagus untuk terus buat diri beliau dikenali dan dikenali dan dikenali tanpa henti…dan dia ada peminat dan pengunjung sendiri yang semakin bertambah setiap hari…terbaik bro!!  and untuk blog ben aku pernah beberapa kali masukkan nama dia


BEN NYAH GANTIKAN BEN ASHAARI!!!haha gelak guling2 aku


DEDAH!!BEN ASHAARI pernah dijemput jadi Pengacara AF?





Irine Nadia


seorang blogger yang boleh dikatakan antara tercomel Red heartselepas penulis entry nie..panggg!!1_Slap…memang comel dan cantik…dari pandangan mata seorang lelaki nie..haha…(jadi boya dah ..buaya..)satu yang aku tertarik dengan blog irienadia..aduhh…follower dia cepat bebenor naik..berkembang pesat dan maju betul…untuk rekod ,aku pernah dua kali buat entry pasal nadia… tapi kepada lelaki-lelaki di luar sana yang masih solo..AWASPointing up…beliau bukan solo.Broken heart.ahahaha
irine11


















DSC06523_thumb[3] (1)

entry melz memang simple2..tapi stylo dan menarik minat orang untuk baca.. kepopularitian melz memang sangat terserlah..wahhh ayat…itu la orang cakap..kalau dah dikenali…tak buat entry sebulan pon blog tetap akan dipenuhi dengan lambakan visitor…melz antara master dalam web design..so kepada yang nak dapatkan khidmat melz…g masuk blog dia…godek2 kat sana..haha..dan terbaru…paling menarik…event gathering yang dianjurkan oleh Melz…..memang menjadi…tahniah bro…tapi rugi aku tak boleh pergi…grrrLightning aku pernah buat entry pasal mel tapi cari tak jumpa..sorry bro..hahaha


Eyriqazz dan Hanis Zalikha 2

selepas melz..sang sifu…kita ada bro GTO…anak murid sifu Melz…(kata eryqazz sendiri)..aku suspek, respect, and pect pect pect betul dengan bro eryqazz…walaupun tak pernah berjumpa secara berdepan..tapi dia sangat la baik melayan semua rakan blogger yang tinggalkan komen…and in fact,semakin hari…dia semakin popular dalam dunia blogging….cepat naik..kenapa?sebab bro eryqazz memang kreatif dan  rajin join event-event nuffnang dan sewaktu dengannya…paling aku ingat masa dia menang TV plasma…fuhh..jeles !!!!


entry dari aku untuk bro eyriqazz masa anniversary dia : Happy Anniversary Eryqazz aka GTO |



aidid

dah macam wikileaks la pulak …kenal tak?kalau ada yang masih tak kenal…cuba aku sebut pasal Gelang Magnet AC??kenal tak?haha….aidid adalah antara blogger paling berani untuk tahun nie…pendedahan demi pendedahan sampaikan AC pon terduduk…aku respek bro aidid sebab dia sangat rajin mencari ,menyelidik dan jugak menghuraikan fakta untuk semua orang baca….walaupon ayat dia mungkin tak boleh diterima sesetengah orang..mybe itu cara dia menyampaikan apa yang nak disampaikan…and dia ada peminat dan jugak penyokong sendiri…dan paling panas…bro aidid tersenarai sebagai blogger yang namanya ada dengan pihak polis sebab AC buat laporan polis…and then..cerita nie senyap..sekarang nie aku pon dah tak amik tahu….terbaik bro..teruskan dengan pendedahan..cam Edisi Siasat laaaaa…..


miss lolly

tertarik dengan gaya penulisan Miss Lolly nie from the first time aku masuk blog dia ..rileks ..santai…dan jugak ramai peminat setia yang nak baca…and blog misslolly memang cantik secantik tuannya…(aicehh misslolly kembang idung dah GAMBAR (52))..and geram betul pasal aku tak menang contest dia..haha..Benci Kat Miss Lolly!! hahahhaaa



darkbatman

semakin hari semakin hebat ..dan semakin dikenali..dan semakin tough…ahaha…sapa tak kenal kan..antara blogger lelaki terhangat masa kini…paling menarik perhatian…darkbatman disenaraikan dalam TOP 10 Hottest Malaysian Blogger




ed

sure ramai yang kenal dengan ed kan?kalau ada yang masih tak kenal…jom kita pergi blog ed shahir ™…banyak gambar-gambar cantik hasil buah dada tangan ed sendiri untuk tatapan semua….cantik cantik semuanya…awek dia pon cantik wehh..ahaha..tapi apa yang lebih gempak untuk tahun nie?ed masuk sinar harian…memang biasa bagi seorang photographer untuk masuk majalah kalau dia memang dah terkenal macam kukubesi…tapi ed..bagi aku..antara photographer baru yang sangat  cepat popular..kreatif….kipidap bro…Thumbs up
dan antara blog-blog lain yang aku rasa hot dan menarik sepanjang tahun nie tapi tak sempat nak buat review adalah

    semua hebat..nak jadi macam depa semua tapi berangan ja la..



    tudia kita dah tengok antara blogger terhangat dan mungkin terhebat untuk tahun 2010 ..pada mata dan kepala hotak aku je la nie…tak ada buat research pon.....mungkin ada yang di atas nie disukai dan ada yang tak berapa nak disukai oleh sesetengah orang.kn3x>?bukan semua orang suka kita..aku nie pon ramai tak suka...ada aku kesah?ahahaha...bagi korang yang lain..mungkin ada idea dan pendapat lain?komen kat bawah……Thumbs up
    nak masuk dalam senarai blogger terhangat aku untuk 2011?jadi la macam mereka di atas..haha..kwin


    maaf kepada gambar yang dah dirosakkan di atas…aku rembat merata dunia pastu edit suka hati...jangan saman rrrbhaha

    entry nie pecah rekod entry paling banyak tag..haha

    Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

    32 comments

    January 4, 2011 at 10:02 PM

    hohooo . i like semuaa!

    January 4, 2011 at 10:49 PM

    melz mmg tggi

    January 4, 2011 at 11:04 PM

    Mesti ko jeles tak pergi gathering tu sbb aku amik gambar ngan Rina Salleh kan? hahahah. joking.


    Terbaru > Selamat Bersekolah > Apa Akan Jadi Pada Nuffnang di 2011? > Tahniah Kepada Juara AFF Suzuki Cup 2010 : Malaysia (PM Umum Jumaat Cuti Umum/Rio Ferdinand Ucap Tahniah)

    January 4, 2011 at 11:23 PM

    AC Mizal ke tu?huhu..

    diorang mmg bestt!!

    January 4, 2011 at 11:43 PM

    tq dear :')

    January 4, 2011 at 11:53 PM

    yeahh masuk list :D
    mesti sbb susah nak cari gmbr DJ..hehe :d
    THANKS dear..
    nti kamu pun akan top jugak..ikut contoh2 yg ada atas2 tu..contoh dr DJ sikit je laa..hehee..malas update manjang :D

    January 4, 2011 at 11:57 PM

    thanks 4 this entry =)

    January 5, 2011 at 11:41 AM

    heyy bro thanks coz featurekan aku dalam blog kau :) anyway sapa2 pun boleh jadi blogger yang best! :)

    tapi kena ada usaha !:D

    January 5, 2011 at 1:41 PM

    @fathiahRAIHANA me too..like semua jugak =)

    January 5, 2011 at 1:42 PM

    @platipus penah jumpa dia ka?

    January 5, 2011 at 1:42 PM

    @phreak-idhahaha jelessss gak r broo

    January 5, 2011 at 1:42 PM

    @emieysandra hahaha ac la sape lagi

    January 5, 2011 at 1:42 PM

    @sharaBUNGA wc dear =)

    January 5, 2011 at 1:44 PM

    @DaHLia sory kak...tak sempat nak buat review...=)

    January 5, 2011 at 1:44 PM

    @cik EPAL wc cik epal =)

    January 5, 2011 at 1:44 PM

    @Melztq bro for da advice...aku apply nnti =)

    January 5, 2011 at 1:57 PM

    hagak2 tahun bila blog aku nak tersenarai ek..............??? ha ha...... (tak hagak2 punya soalan)

    January 5, 2011 at 2:14 PM

    Thanks .. tersenarai juga blog anastasyea kat sini. =)

    January 5, 2011 at 2:40 PM

    nama - nama meletop dlm dunia blog.. mmg tabik spring lar...

    January 5, 2011 at 4:40 PM

    Thanks bro for featured me...rasa tak layak utk berada disitu..anyway,i already balas back ur backlink in my latest entry...

    u pun ada potensi..teruskan usaha ya?

    January 5, 2011 at 6:02 PM

    @cikpia alaa..taun depan masuk la tu..hehee

    January 5, 2011 at 6:03 PM

    @a n a s t a s y e a welcome =)..blogger hebat mesti la tersenarai ,..hehee

    January 5, 2011 at 6:04 PM

    @Eyriqazz tq bro...bro memang layak kat sini..hebat what>?hehee

    Anonymous
    January 5, 2011 at 11:58 PM

    wah nice info.. keep it up bro....

    one day nak ada gak dalam list tuh. hehehe impian..

    January 6, 2011 at 1:02 AM

    @tenangsudey insyaAllah taun nie..hehee

    January 6, 2011 at 1:17 PM

    tq bro cz featuredkan aku.. hoho

    January 6, 2011 at 1:20 PM

    @darkbatman wc bro..orang hebat mesti r aku featuredkan..haha

    January 6, 2011 at 4:26 PM

    weh...terharu aku tengok. serius memang rasanya tak layak ada dalam list nie..tapi Alhamdulillah..ada jugak yang menghargai. thanks hafiz..thanks a lot :)

    January 6, 2011 at 11:26 PM

    Thanks bro...terkezut den ada backlink dari sini

    January 7, 2011 at 1:33 AM

    @BeaN MorENo welcome bro =)

    January 21, 2011 at 1:47 PM

    0ke, soryyyyyyyyyy baru bace yg ni=( bz meh =(

    tengs dear !~

    July 26, 2011 at 11:07 AM

    memang hangat diorang ni semua..

    Post a Comment

    Kindly Leave Your Comment Here..=)

    Labels

    TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)