Home » » *CONTEST- MISS LOLLY'S | BIRTHDAY*

*CONTEST- MISS LOLLY'S | BIRTHDAY*

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, November 05, 2010 | 7:06 AM



A’uzubillahhiminassyaitonirrojim….first time entry aku dimulakn dengan menghalau syaitan2 durjana..sebabnya entry kali nie kita nak bercerita tentang cerita ynag menceritakan tentang homework yang telah cikgu lolly (pehal tetiba cikgu) bagi dan  harijadi miss lolly yang bakal tiba..bila nak sampai hairjadi kita kena wish yang elok2 sebab seseorang tu dah makin tua…tak kan la nak mintak benda2 xelok kan???
tajuk homework kita pada hari nie adalah…….rasanya first time kot miss lolly buat contest (padahal memang dah tau sebab trang tang-tang terang dia dah bagitau dia baru first time buat)..so aku dengan rasa seronoknya nak join la jugak…tumpang sekaki dua tiga kucing berlari…
malas nak cakap banyak2…


kita bagi Encik Ferog iaitu abang kepada  Encik Faruk untuk mempersumbangkan sebuah lagu ciptaan bukan diri dia sendiri…





nananananna..lalalala~~ehhh abis dah??ok jangan  terikut-ikut dengan nyanyian Encik Ferog tu…cepat kembali ke alam nyata…banyak lagi perlu dibaca nie….

sebelum tu nak tanya..korang tak nak join ke???adiah bess nie…miss lolly tgh kaya dan mybe tengah berseronok sebab negeri dia menang Piala malaysia aritu…RM100 tu…cepat2 join..lagi ramai lagi meriah (tapi chance untuk menan making sikit la )haha

ok back to the wish ..selepas mengewish menggunakan Encik Ferog tadi…sekarang secara batin ..ehhh…secara peribadinya aku nak wish la pulak kan???bukan Ecik Ferog yang masuk contest wish2 nie…aku yang masuk…hahahak





 to you!! to you!!

 to  ......


 to youuuuuuu!!!!

hari nie semua Binatang2 je yang wish kat u miss lolly....jap2 ada satu lagi tertinggal


hahahah yang nie khas dari  Vierra Vianca si comel~~



adiahnya RM 100..tapi kenapa miss lolly tanya apa adiah yang nak diberi kalau ada RM 100...adakah ini propaganda untuk miss lolly mendapatkan kembali hadia dari duit RM 100 yang diberi??hahaha..lawak je miss lolly syg...isy3x..gatal2...!!!!pangggggg

macam-macam boleh dibuat dengan RM 100...semalam kn..aku ada post kat fb..cmnie ayat dia

""kalau anda diberi RM 100..adiah apa yang anda akan beri kepada gf anda??""

something like that la aku tanya..mane ingt dohh..lama dah..semalm g aku post..hahahahaha..dan komen2 pon diterima...smuanya tiga suku kepala senget...rasa nak sekeh2 ja....ada pulak suruh aku adiahkan ikan talang masin sekor..yang paling besar....boleh buat gulai ikan masin katanya ..aku xkata....(tapi cam ok gak tu???)..miss lolly..mu nok ikan masin dop???sodap nieehhh...hahaha

pastu sorang g cakap....(yang nie alim punya orang)..alangkah baiknya amik RM100 tu beli al-Quran yang ada tafsir..menusuk aku baca...emmmmmnyam3x...haha...dah tua2 nie kena ingat2 Akhirat katanya....bila t buzday menjelma maka kita dengan kubur makin dekat..isy3.apa aku dah membebel nie..bla3x...

masih dgn tajuk apa nak buat RM100 ..means adiah apa nak bagi...aduhhh...jap nak pikirrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~~~

haaa dapat dah..dengan seratus atau RM 100 atau seratus rial aku akan ...jap2...kalau miss lolly tengah kelaparan..aku akan beli segala barang masak..aku akan masakkan untuk miss lolly...khas dari air tangan aku sendiri...seratus memang semua sampai seposen pon aku tak tinggal...aku beli barang..masak apa yang dia suka( tapi dia suka apa r??)jawab jap cik lolly..even ni masakan dari seorang lelaki..(wehh aku pndai masak wehhh)..sedap tak sedap lain cita..yang penting masakan tu dibuat dengan penuh keikhlasan dihari lahirmu ke 23 ..penuh kelembutan tu time memasak pon...hihi

yang ke2..dengan  nie....aku akan beli sebuah...ehh sebijik kek chocolate indulgence from secret recipe (gambar nie seketul..aku cakap sebijik ok) mcm nie haha..harganya RM75..yang lebih RM25 nak beli tiara yang murah2..pastu bagi dia pakai macam tuan puteri....aku akan buat surprise party...nyanyi lagu hari jadi ikhlas sambil bermain gitar depan dia(mcm pndai main)...pastu lepas dia tiup...yang pertama tu suapkan la untuk dia..wahhhh miss lolly dah macam kekasih gelapku plak...jom titew tawin2..hahhahaha...panggggg lagi sekali...


dan yang ketiga...yang terakhirnya...dengan seratus tu..aku nak beli hamster sekor...ikan emas sekor..ikan laga sekor(tau kn ikan laga???yang nie ..pastu aku akan hadiahkan kat dia...umur dah makin meningkat...da23...dah leh tawin2 dah...so sebelum dia beranjak untuk menjadi ibu2 yang baik...kita kasi dia beban sikit...bukan beban..tangungjawab untuk menambah anak2 selain yang dah baby Vierra Vianca .  sedia ada tuhh..so miss lolly..tangungjawab menjada anak-anak anda sudah bertambah menjadi 4 orang..ehh ekor...kalau berjaya menjaga dengan elok semua anak-anak nie..bermakna umur 23 anda memang bertepatan dengan diri anda...tetiba cakap guna anda pulak kn...tah pape...

sempena dengan birthday miss lolly yang nak datang 12November2010 dan genap umur 23 ..aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir..selamat menjadi matang..selamat menjumpai suami terchenta..haha..selamat menjadi manusia berguna..selamat menjadi anak yang baik dan ibu yang terbaik...selamat dunia dan akhirat...semoga semuanya selamat sampai akhir hayat...

kehidupan nie suatu perjalanan..kita akan jumpa macam-macam halangan dan rintangan...kita akan hadapi macam-macam cabaran..tapi selagi kita yakin dan percaya dengan diri sendiri..tak kira beratus tahun kita hidup pon..kita tak akan tersesat dari perjalanan tu..hiraukan semua cakap-cakap mulut orang..sebab kejayaan kita ada dalam diri kita sendiri...bukan orang lain yang tentukan...teruskan dengan kejayaan hidup awak!!=)))))

As you aspire to be more successful in life, your attitude towards yourself and others will play a huge role. Positive people learn how to handle life's challenges differently and use these opportunities to grow. So can you miss lolly =)

may God Bless U in happy n blissful life forever~~bunga cengkih nie khas dari i untuk u.,...hihi

kami semua blogger-blogger Malaysia sentiasa menyokong blog yang bessss nie...

jom join contest menarik dari CONTEST- miss lolly's | Birthday






fuhhhh penat menaip khas untuk .....sambung study balikk=)


Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

17 comments

November 4, 2010 at 8:50 PM

peh mengancam gilew.

siap tanye friend kat fb tuh hahhahahah!!!!


=) tengs join n entri ni sangat menarik =)



apepun, tunggu keputusannya ehem ehem =P

November 4, 2010 at 9:21 PM

cute giler lagu tuh...haha...n pnjg giler entry nieyh...neway,goodluck for u k...

November 4, 2010 at 10:01 PM

miss lolly a.k.a luvfareda : xkisah pon menang xmenang...yang penting miss lolly terhibur =)

November 4, 2010 at 10:02 PM

Farah Sygs : tq..sygs farah =)

November 4, 2010 at 11:27 PM

perghh~ entry terbaik! siyes rasa terhibur baca entry ni. ni dah ada bau bau sikit nak memang ni. hehe hana nak join tapi tengah pikir hadiah apa nak bagi dengan duit 100.

November 5, 2010 at 12:23 AM

Anna Boleyn : tq=)..ala hana join je..mesti menang...saya doakan hana menang=)

November 5, 2010 at 6:13 AM

best of lux 4 ya dude!

November 5, 2010 at 6:22 AM

Kie-yu : tq =))))

November 6, 2010 at 7:47 PM

bace entry2 dri korang mmg mantop lah,aku rase klo join pon hanye sekadar menyibok je,mmg takde cannak memang lah kan tpi nk buat cmner dh kaklong pakse so kenalah join....ishhhhh

November 6, 2010 at 9:19 PM

Epul Azimi ; try la bro...semua orang boleh menang=)

November 7, 2010 at 9:47 PM

hiihi.. kiut je n very interesting.. manyak idea lorr
ALL IN ONE

November 7, 2010 at 10:34 PM

nur : tq =)

November 7, 2010 at 11:46 PM

good luck :)

November 29, 2010 at 2:48 PM

Tahniah anda menang contest lolly :)

http://profhariz.com

November 29, 2010 at 3:04 PM

tahniah!!andalah pemenang bertuah pilihan miss lolly..belanjeeeee..kui3..

December 4, 2010 at 10:01 PM

@ProfHariz menag?>bila plak aku mnang..haha

December 4, 2010 at 10:01 PM

@♥CIK SHA♥ hahaaa

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)