Home » , , , » Kelas First Dah Boring Dah...adoiii

Kelas First Dah Boring Dah...adoiii

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, January 03, 2011 | 11:51 AM

untuk UiTM hari nie dah start kelas...dah start sem baru and aku sekarang dah otai la sangat..part 6 dah..kira budak budak baru kalau jumpa boleh dah nak luku kepala sekali dua tanpa diluku balik...(sila fahamkan ..luku=sekeh bagi yg tak tau..haha)


first clas..dah la pukul 8..time paling malas aku nak bangun mandi air kat sini yang sejuk nak mampos plus hujan pulak...habis semua badan aku shaking pagi tadi....demm...plus yang lagi malas...hari nie isnin kena pulak pakai formal...dah la bangunn lewat..nak kena ikat tie pulak...tie melambak-lambak dalam almari aku tapi yg tak best..satu pon tak ikat lagi..baru aku teringat yang mak aku basuh semua masa cuti sem aritu...habis dia buang..haha...


sampai ja kelas...muka lecturer macam ketat...tunggu jap..haaa ok la...mula-mula cam ok ja dia...abis sesi satu kelas memarketkan diri kat dia...pommm start bab 1 terus..adehh ingat boleh balik awal..kelas dah la sejuk macam duduk dalam freezer plus lect tu pulak cakap macam bisik-bisik ja...boring tahap gaban...ngantuk...camna aku nak mengadap dia sampai bulan 4 nanti..waaa TIDAKKK




nasib aku baik sikit hari nie..pasal sem lepas aku dah dipaksa jadi  class rapperzz...sem ni terlepas la...aduii nak pilih tadi bukan main susah...sapa pon tak mau jadi 'ketua darjah'..kalau dulu masa sekolah rendah berebut2 sampai tarik seluar member nak jadi ketua gajah tu... last2..padan muka hang irsyad..wahahahhaa...jenuh rapp kat dalam kelas.,...




untuk hari nie...kelas tengahari nie aku tak pegi...malas kan?first day dah tunjuk dah kebebalan tak mo ngaji...esok kita tengok lect jenis mana pulak .







Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

8 comments

January 3, 2011 at 12:03 PM

rajin2 pasni :)

January 3, 2011 at 2:35 PM

nantok ~.~
pegi kelas batal. haish
semangat nk pegi

January 3, 2011 at 3:13 PM

selamat memulakan sebarang tugas dengan berjaya azam dan tekad yang baru di tahun baru kali ini:)

January 3, 2011 at 3:31 PM

@Ieda Al-Habsyitq ieda=)

January 3, 2011 at 3:32 PM

@intanurulfateha ok la tu kelas batal =)

January 3, 2011 at 3:33 PM

@FIFIEY LYCHEE MARATION tq fifiey =)...u too..

Anonymous
January 3, 2011 at 3:48 PM

aku juga malas!

January 3, 2011 at 7:02 PM

lorh uitm kedah ker?? jiran jer la kite nie..
1st week xder makne dtg kls..lecturer pon ponteng..

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)