Home » , , , , , , » Happy Anniversary Eryqazz aka GTO

Happy Anniversary Eryqazz aka GTO

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, November 23, 2010 | 10:25 PM

entry khas nie aku tujukan khas kepada blogger hebat Eyriqazz atau Great Teacher Onizuka ..sebelum tuh kita tengok gambar kahwin dia dulu
hensem dan cantik dua2 (tetiba teringin nak kahwin )hihi…apakah yang sedang difikirkan oleh kesayangan bro dalam gambar tu..alalala….sweett..haha..bro..happy anniversary yang ke 3 pada 23 Nov 2010 iaitu hari nie….semoga jodoh berpanjangan dan selalu happy2 dan bahagia dengan si budak kechil comel Alisya
comelllll!!!tetiba teringin nak ada anak..haisyy macam2 teringin hari nie..haha
actually bro Eyriqazz adalah antara blogger terawal yang aku kenal masa mula buat blog dulu selain INTANURULFATEHA, Melz dan jugak cik epal..empat nama hebat yang aku akan masuk setiap hari dan baca setiap entry…tapi masa tu aku tau dorang nie langsung tak kenal aku..sekarang pon tak..hahaha..cuma INTANURULFATEHA je yang rapat pon (rapat bukan sebab dia dah single okehh)otak!!haha..link bro Eyriqazz memang selalu akan ada dalam blog aku n aku akan pegi baca tapi tak de la sampai setiap entry..yang mana aku terperasan je la ..hehe
aku suka entry2 bro Eyriqazz nie dan yang pasti..dia memang blogger yang sangat active….dah menang macam2 hadiah termasuk Tv Plasma ..huisyyy…and one more thing…setiap event nuffnang ..bro Eyriqazz mesti akan dijemput untuk buat review..siap dapat Iphone 4 lagi tu..gua serius jeles gilakk….hihi
yang paling kreatif entry2 mesti diselit dengan pantun2 yang memang menarik..aku rasa dia boleh keluarkan satu buku untuk peminat2 blog Eyriqazz..buku yang menghimpunkan semua karya2 pantun dia =)..ada sapa2 mau sponsor??hihi..mungkin nuffnang nak sponsor…nuffnang dengan bro Eyriqazz kn kawan baik selalu …=)
dah tak mau ngarut dah panjang2…nanti kalau silap cakap kena marah pulak..hihi…wateva it is..aku doakan bro Eyriqazz sentiasa maju sukses dan berjaya dalam dunia nyata dan dunia blogging (blogging tu tak nyata ka?)haha..insyaAllah follower mybe lagi setahun dan akan jadi macam Hamis Jalikha atau lagi sebulan akan jadi macam Irine Nadia.insyaAllah tak mustahil…blogger hebat weh..=)
and yang paling penting aku doa banyak2 supaya bro cepat2 dapatkan adik untuk alisya ..mungkin yang secomel INI  
sila klik pada gambar untuk ke post budak nie =)
ok sebelum tu aku pon ada pantun (janji jangan gelak)!!

pergi 7eleven beli air gaz
pas tu minum pulak air susu
doa HafizRahman khas untuk Eyriqazz
semoga bahagia ke anak cucu
(aku sendiri pon gelak baca pantun nie..haha..gaz tu aku malas nak cari word lain yg ada zz..hentam jala..haha)
okehh setakat tu je…malam nie ada training kebudayaan pulak ..pagi tadi kawad kaki..petang training basikal,kayak,jogging..malam kebudayaan..kena nari2 n berlakon2..aduhh penatnyaaa!!!sampai 21 Disember nnt wohhh!!!rilex jangan mengeluh..sebab orang mengeluh selalu takkan berjaya macam bro Eyriqazz ..hihi..ok out duluhhh =)

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

11 comments

November 23, 2010 at 8:22 PM

cilakak!
sapa kata gua single
gua dah kapel oke :P
kapel dgn diri sndiri =.=

November 23, 2010 at 8:35 PM

pantun tu ~ emm go bac n practice =p

November 23, 2010 at 11:13 PM

wah,special entry ni for me?thanks bro..terharu rasa....ehh, iPhone 4 tu kasi pinjam je..Jumaat ni dah kena pulangkan balik...

teruskan berblog bro..u have the potential..lagipun muda lagi ni...

anyway,thanks again for the entry..

November 23, 2010 at 11:43 PM

@intanurulfateha alamk ...i tersilap cakap ka?=)

November 23, 2010 at 11:43 PM

@norahahahaha...=P

November 23, 2010 at 11:44 PM

@hans yap kedah gak..hang area mna?

November 23, 2010 at 11:45 PM

@Eyriqazz welcome bro..tau iphone tu dapat kejap ja...terlupa nak taip ..haha....tq bro..aminnnnn

November 24, 2010 at 11:29 AM

wah entri terbaik buat bro eyriqazz ni.. hehehe

November 24, 2010 at 2:23 PM

@myvitrd @ Tn.Punya tq=)

November 30, 2010 at 11:25 AM

hehehe semoga dia bahagia selalu.. :)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)