Home » » Statistik Blog HafizRahman Untuk 6 Bulan Pertama 2011

Statistik Blog HafizRahman Untuk 6 Bulan Pertama 2011

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, July 11, 2011 | 1:14 PM

ini kira macam buat penilaian pertengahan tahun la lebih kurang. Kalau kat sekolah pun, cukup tengah tahun, siap sedia la untuk nak jawap benda paling orang tak suka iaitu exam. Rasa macam perlu ada jugak report report macam ni . Sebab bisnes yang brjaya pun mesti akan ada laporan terperinci untuk setiap apa yang jadi. So blog pun kena ada perancangan yang baik.

 

Untuk tahun 2011 ni, aku rasa statistic blog aku ada peningkatan sikit sebab aku banyak main entry SEO sekarang ni. Yelaa aku mana ada idea sebagus blogger blogger yang pandai karang ayat beribu kilometer panjang sampai kadang kadang sampai pening kepala nak baca banyak sangat. Mana la depa dapat idea naip bebanyak cam tu. Otak hape tah.?

 

So disebabkan aku ni agak bodo sikit bab nak melayan buat karangan SPM panjang panjang sampai mengarut tak ketahuanhala, baik aku main entry SEO ye idok? jom belek belek sikit tengok apa yang patut berkaitan statistic blog cikai aku ni sepanjang 6bulan pertama 2011 berakhir 30jun2011. Aceehh cam nak tutup akaun ujung taun ja .

 

 

image

keyword Anwar Ibrahim dengan skandal video seks memang paling tiptop. Sapa yang buat entry macam ni memang dapat trafik free je sepanjang beberapa bulan ni. Entry tu aku buat dalam bulan 3 dan sampai sekarang still ada yang view setiap hari . Ada dalam entry Download Video Seks Datuk Seri Anwar Ibrahim

dan entry lain yang masih orang search sampai sekarang adalah.:

Myvi Extreme 1.5L Keluaran Terbaru Perodua

Gambar gempa Bumi dan Tsunami Jepun

IKLAN BIASISWA SKIM TENAGA PENGAJAR MUDA

Lagi Gambar Perempuan Bertudung Tapi Bogel

Kris Dayanti Hamil Anak Luar Nikah

Tutorial Lengkap Cara Lajukan Browser Facebook And...

Mengenali Ahli Kumpulan Gula Gula :1st Kpop Malays...

6 Sebab dR Rozmey Kutip 230 Ribu Sahaja Dalam Semi..

Silikon Payudara Fazura Pecah

 

semua entry ni dibuat semasa isu tersebut masih panas. Dan hasil dari semua entry SEO ni,trafik bertambah tambah dan BE masuk dengan kadar yang sangat memuaskandan forsure earning meningkat ..as result,  cheque yang aku dah cashout bulan 5 dah sampai pada bulan 7 dan berjaya rembat sebijik hp baru .Ok la kan?ada jugak hasilnya..

 

untuk pageview pulak, bulan April catatkan trafik tertinggi iaitu 39855pageview . Sikit je kan?huhu..Bila la nak bertambah jadi 100k ke..agaknya lagi seribu tahun kalau tak sembvahyang apa gunanya lagi kot.

 

image

menaik and then menurun balik .Cam harem. Sebab aku tinggalkan blog bersawang selama sebulan coz broadband tak da masa bulan 5 dan 6..

 

dan ini pulak pageview untuk semalm (9julai)  lepas aku buat entry berkaitan BERSIH 2.0. ok la jugak sebab dapat trafik free2 cam tu je.

image

dan semestinya bila buat entry SEO ni, trafik tertinggi mesti la dari Google kan?Dan thanks a lot untuk YUYU ZULAIKHA sebab beliau merupakan penyumbang trafik tertinggi untuk bulan 6. Tq Yuyu…… sayang awak.!huiiii!!panaihh..gosip2..kah3x

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)