Home » , , , » Kris Dayanti Hamil Anak Luar Nikah

Kris Dayanti Hamil Anak Luar Nikah

Written By Hafiz Rahman on Tuesday, April 19, 2011 | 4:56 PM

 

Perkahwinan Kris Dayanti dengan suami adalah pada 20Mac 2011 iaitu sebulan yang lalu. tapi hari ni, heboh kisah KD mengaku  hamil 17minggu atau 4bulan. Apa cerita?mana timbul lagi 3bulan berbaki sebelum menikah?Kiranya bunting pelamin la ni?dan bunting anak luar nikah.

 

Dipetik dari Lulupages

 

Krisdayanti (KD) sedang mengandung anak pertama dari pernikahan keduanya dengan Raul Lemos. Ketika diawal kehamilan, anehnya Raul yang mengidam.
"Yanti tidak mengidam apa-apa. Malah Raul yang mengidam," ungkap sahabat KD, Iis Dahlia.(macam rileks je kan?)


Menurut Iis, KD gembira dengan kehamilan anak pertamanya dari Raul. Apatah lagi, mantan isteri Anang Hermansyah itu memang menginginkan seorang anak dari Raul.


"Ya, dia gembira. Inikan khabar baik. Semua orang yang nikah pasti menginginkan anak. Apalagi mereka ingin memiliki seorang anak," tukasnya.   (baca betul2 ayat yang diBOLDkan. Suka ek dia?rileks je buat pengakuan)


Pada mulanya KD dikhabarkan sedang hamil dua bulan, sedangkan pernikahan belum genap sebulan sejak akad nikah di Masjid Sahid Nurul Iman, Hotel Grand Sahid Jaya, Jakarta, 20 Mac 2011.


Namun muncul pengakuan KD di salah satu tabloid bahawa dirinya benar sedang hamil. Bukan 2 bulan, tapi 17 minggu iaitu 4 bulan.(MENGAKU SENDIRI TUH?tanpa segan silu )

 

dan ini pulak pengakuan KD berkaitan isu tersebut : sumber MakNgohSelamoh

 

Tegasnya, hal itu sudah pun terjadi dan dia serta suaminya terima ketentuan itu dengan hati yang terbuka


"Kehamilan ini sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pula cerita yang tidak betul. Kononnya, saya gugurkan anak," katanya.

maknanya memang betul la anak luar nikah?aduhh. Dia ni Islam kan?dah la public figure. Tunjuk pulak contoh tak betul . Aku rasa la kan, kalau di Malaysia mau dah kena macam macam dah lepas buat pengakuan berani mati cam tu. Dah la di Indonesia taraf KD ni dah Diva macam Datuk CT kat Malaysia. tak leh bayangkan kalau CT mengaku macam ni, apa orang akan fikir?(sebagai contoh. CT tak macam tu kan?)

 

p/s : macam maca hal. Orang zaman sekarang dah tak segan buat benda tak baik.Seronok ja dia buat.  Benda baik segan nak buat. Tak seronok katanya. .TAK FAHAM!!Suka hati la nak buat apa pon.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

5 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (174) ARTIS (114) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (68) INFO (64) Video (64) BERITA SUKAN (61) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (34) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (25) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)