Home » , » 'Contest Review Blog Dauspozi.com'.

'Contest Review Blog Dauspozi.com'.

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, October 28, 2010 | 8:32 AM




dah lama rasanya aku tak join contest yang dianjurkan oleh blogger2 Malaysia yang kreatif....tapi kali ni aku terpanggil untuk turut serta dalam contest by DAUSPOZI Dauspozi (Dot) Com sorang blogger yang semakin meningkat menjadi otai seperti jugak beberpa orang blogger lain...


Hijau menenangkan hati...agaknya sebab itu jugak la DAUSPOZI menggunakan tema blog hijau..sapa yang masuk akan rasa tenang untuk membaca entry2 dengan penuh ketenangan ...pendekatan yang baik 


aku rasa nama DAUSPOZI tu sangat catchy ..sebabnya aku senang nak ingt nama blog daus nie...aku maish ingt dulu..masa aku gunakan template yang berwarna hijau ...DAUSPOZI penah komen di shoutbox ..katanya ""Hye saudara hijauku"" ..at that time memang DAUSPOZI dah gunakan warna hijau untuk blog beliau..kita sama bro...cuma sekarang aku lebih tertarik dengan warna biru


ok habis cerita hijau...berbalik kepada review blog DAUSPOZI ...bagi yang belum tahu...blog aku jugak ada sesion review blog rakan2 blogger yang aku rasakan blognya menarik...contohnya dalam entry nie


BLOG REVIEW!!Hana Love Nest OTW Nak Jadi Otai


BLOG REVIEW!!Nurul Comel Love Blog







dan ada beberapa blog yang direview mengikut apa yang aku rasa menarik....

Ingat Hijau Ingat Daus.  
kita bermula dengan header...tengok nie  Dauspozi (Dot) Com
header cantik dan menarik untuk tarik perhatian mata pengunjung blog yang datang....tak tahu apa sebenarnya makna background di belakang tu tapi bagi aku...bila melihat gambar yang penuh keindahan dan kehijauan macam tu...mengingatkan aku kepada lam kayangan dan fantasi..seorang anak kecil bersama ayahnya berjalan menikmati keindahan alam fantasi hijau..aku selalu berangan2 dan teringin untuk ke alam fantasi yang penuh keindahan...tq DAUSPOZI  kerana membawa saya kesana sebentar semasa berada di blog anda.

Ingat Hijau Ingat Daus.
 blog DAUSPOZI antara blog yang aku akan melawat selalu sebab entry dia menarik perhatian..n semestinya aku melawat sebab dia adalah salah seorang yang berada dallam bloglist aku (boleh check kalau tak percaya)hihi...cuma komen aku dsini..apa kata ko letakkan widget linkwithin,popular post or blog archive so that nanti pengunjung akan lebih mudah untuk akses entry sebelum2nya....

Ingat Hijau Ingat Daus.
kita turun kebawah sikit...kita boleh tengok follower blog DAUSPOZI dah mencedah ribu-ribuan...setakat entry ni ditulis sudah mencecah 1081..ini buktinya  (sambil tengok kanan)


cayakan ???haha








ok ini antara categories2 blog DAUSPOZI yang anda boleh terus akses untuk mendapatkan maklumat yang berguna..macam macam ada tu.....





Ingat Hijau Ingat Daus.

turun sikit lagiii...WOWWWWWWWWW!!!trafik Alexa Ranking blog DAUSPOZI sangat hebat,,,,tgk nie

203337...hebat oiii (kembang isung daus nnt)hihihi lawak ja

semasa aku mereview blog dia...jumlah visitor online tak pernah kurang dari 8orang....so aku assume trafik dia mesti kencang tiap hari....duit nuffnang mesti melimpah ruah ...haha...

habis ruangan memuji2..kita ke segmen kutuk mengutuk....haha ..tak ada la...apa lah aku yang bergelar blogger jalanan nie nak mengutuk2 blogger lain yang lebih hebat...kita andaikan sebagai cadangan untuk penambahbaikan..ini apa yang aku nampak la...mungkin akan mendapat perhatian dari pihak DAUSPOZI disana...haha

  1. mungkin boleh ditambah widget linkwithin..kalau tak minat....mungkin boleh gunakan recent post or popular post ...senangkan pengguna untuk mengakses ke entry2 lama dan insyaAllah menambah trafik
  2. other than retweet button...apa kata masukkan sekali facebook share or like button..tela..macam yang kita smua dah sedia maklum....most of Malaysian Teenagers sekarang dah ada akaun facebook sorang satu...so boleh la dia share2 dan like2...bertambah trafik nnt
ermm tu je kot..dah tak ada yang xelok..dah ok dah blog tu..cantik dah..comel dah..haha...

actually tau x kenapa aku join contest nie???sebabnya mesti la kan nak adiah???tau sebab apa aku nak adiah tu??sebabnya boleh baca dalam entry ini 


aku nak tukar domain..insyaAllah by the end of this year...aku akan guna domain sendirik...so kalau aku menang ..jimat la duit aku....tq DAUSPOZI kerana anda telah membuat satu contest yang menepati kehendak dan keperluan visitor anda...waa caya sama loooo...haha
last but not least  Ingat Hijau Ingat Daus


Contest Review Blog Dauspozi.com ini ditaja oleh IhosterzYanmie,MantraChe NoorazmaNoridahFareed Sairi dan Yiedpozi.


Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

October 28, 2010 at 10:17 PM

wah.. panjang.. review pun boleh tahan.. ada chance menang ni.. semoga berjaya tuan tanah..

October 29, 2010 at 12:16 AM

tq bro

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)