Home » , , » Menang Contest By Anjung Streamyx

Menang Contest By Anjung Streamyx

Written By HAZRIL HAFIZ on Friday, April 08, 2011 | 2:13 PM

Regarding the contest yang sempat aku join sebelum ini iaitu yang dianjurkan oleh logo2nakeddi halaman Anjung Streamyx iaitu Contest Di Anjung Streamyx

 

tajuk dah macam aku yang menang hadiah utama kan?but unfortunately but still fortunate, aku cuma menang saguhati . Alhamdulillah walaupun menang cuma saguhati , but aku stiill pemenang. Agak kuciwa sebab tak menang tempat pertama iaitu RM150. Saguhati cuma RM 15 and aku minta penagnjur ganti dengan Topup Celcom je la. hehe. Kredit dah kong ni.Dah la tengah sengkek hujung hujung semester ni.huhu. But its ok. Mungkin itu rezeki Tuhan bagi. Mana tahu contest contest lain , aku berpeluang menang. Who knows right?

Ini mesej yang aku dapat dari pihak BlogReka

image

kemenangan saguhati atas hasil usaha dalam entry Contest Di Anjung Streamyx.

ALHAMDULILLAH!!sedang menunggu dengan penuh tak sabar keputusan Giveaway yang dianjurkan oleh 3 orang blogger popular dengan hadiah yangs sangat kebabommmm

“GIVEAWAY PURSE POLO by DARKBATMAN”

"Saya Mahu RMxx dari Eyriqazz.Co

"Yuyu Zulaikha- Ferrero Random Giveaway"

lately rajin pulak aku mengejoin contest contest dan GA. Mungkin sebab dah sengkek sangat kot. haha

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

April 10, 2011 at 11:49 AM

sampai hati kata heade flash berat.. cmni, header flash lagi ringan dari image biasa untuk pgtahuan hafiz.. header IR tuh x sampai 100kb pon.. nmpk saje flash gerak2 tapi ringan.

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)