Home » , , » Sponsor Header Untuk Yuyu Zulaikha | Aku Pakai Skirt Biru

Sponsor Header Untuk Yuyu Zulaikha | Aku Pakai Skirt Biru

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, April 09, 2011 | 11:36 PM

mungkin ada yang belum tahu dalam beberapa hari ni aku ada bukak tempahan untuk buat header secara free kepada blogger yang berminat dan belumm ada header untuk sama sama join blogger lain yang ada jugak header. Tapi , macam yang semua orang tahu, final exam makin dekat dah . Dah masuk hujung semsster dah dan aku pun dah semester last dah. So kena la pulun lebih sikit untuk pastikan aku grade diploma yang membanggakan mak bapak aku.

Dengan rasa sedihnya nak bagitahu, header free tersebut tak dapat dibuat dalam masa terdekat dan ditutup untuk sementara waktu. Dan tempahan yang diterima adalah untuk sesiapa yang telah isi form setakat jam 8malam tadi sahaja. Yang terlepas tu minta maaf ek. Dan yang dah tempah, header anda akan disiapkan . Cuma tunggu masa dan ketikanya sama ada lambat atau cepat. But jangan risau, nombor giliran dah disusun, Sape yang temoah awal dapat awal la ek.,

Ok sebenarnya nak cita benda lain. Berkenaan Giveaway yang dianjurkan oleh Yuyu Zulaikha iaitu "Yuyu Zulaikha- Ferrero Random Giveaway" . Kalau sebelum ni aku buat header secara free of charge, but bila tadi terfikir,why not aku jadi sponsor untuk GA tu jugak kan?hehe. At least , semua berpeluang untuk dapat bergantung kepada luck masing masing. Walaupun header design aku mungkin huduh2 belaka. but alhamdulillah diterima oleh Yuyu sebagai salah satu sponsor untuk GA beliau.Boleh rujuk dalam entry Lagi Sponsor Untuk Ferrero Random GiveAway. Alhamdulillah | setiap yang terjadi ada sebab nya banyak betul sponsorship untuk GA nie. Dah macam contest besor dah nengok.hehe. Tahniah YUYU. Rugi bagi sapa yang belum join.nak join sila klik SINI

image

wahaha aku pakai skirt biru tuh.(skirt macam tu ek?ntah tak penah pakai).haha..buat ayat sedih pulak budak kecik ni. Yela nanti penganjur akan dapat satu.haha

So kepada yang join GA tersebut. Gud luck semua. Hadiah semua bes2. Tapi kan!!Aku pun join gak..hahahahhaa..itu semalam punya cilita before aku sponsor hadiah sekali. tak tahu la plak sponsor layak join or tak.LOL!

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

September 24, 2011 at 1:55 AM

saya pun nak header free dri abg hafiz.. boleh? :)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)