Home » , , » "Saya Mahu RMxx dari Eyriqazz.Com"

"Saya Mahu RMxx dari Eyriqazz.Com"

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, April 06, 2011 | 9:24 PM

image
Blogger Terhangat buat giveaway, rugi kalau tak mencuba sebab dapat duit. Sape tak mau duit kan?orang tak betul je tak mahu duit. Orang gila pun kadang kadang nak duit. Mata duitan betul aku ni.



Firstly, congratz pada bro Eyriqazz yang menjadi sebagai salah seorang  Awesome Winners Week 7 untuk Are You Awesome Contest. HEBAT!!! Banyak betul rezeki dia. Murah rezeki betul. Sebab tu la dia buat Giveaway ni untuk murahkan lagi rezeki beliau. Anda tak mau ke rezeki depan mata nie?Nak, kena la join jugak macam aku.

yang paling penting , anda jangan lupa like kedua dua entry menarik ini



dah like baru join, tak like tak mo kawan..haha

nak join boleh klik link ini :  "Saya Mahu RMxx dari Eyriqazz.Com"

rugi besar kalau tak join sebab hadiahnya “misteri” . aku suka surprise2 nie. mana la tau bro nak bagi Nokia e7 yang dia baru dapat tu (jangan harap).haha.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

April 6, 2011 at 9:52 PM

good luck ye

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)