Home » , » Makluman Penting Untuk Tempahan Header Free di Blog HafizRahman

Makluman Penting Untuk Tempahan Header Free di Blog HafizRahman

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, April 03, 2011 | 1:13 PM

UPDATED : TEMPAHAN HEADER DITUTUP BUAT SEMENTARA WAKTU!!SEKIAN




Salam semua. Haa ni yang nak marah orang ni tengahari buta ni. Semalam ceq dah buat post pasal siapa yang nak header free tu di entry Header Free Untuk Blogger.Dah habaq dah suruh email.pastu baru komen. Then ramai pulak yang tinggal komen juz cakap “nak” . Mana ceq nak tau hampa nak macammanaSteaming madgrrr~. Ok aku masukkan balik ek syarat2 nak tempah header free tu

So ada sesiapa yang berminat untuk  buat header?Sila komen . Buat masa sekarang free of charge,(bulan 4 aku baik sikit)acece.. but aku tak janji akan siap cepat. Sebab final exam dah dekat . Nak kena fokus sikit sebab aku dah sem last dah. Kena pulun lebih sikit. kalau ada sesiapa yang nak header free, boleh email detail2 header dan gambar semua,but header yang cuma word simple macam nie dan tak libatkan gambar gambar akan diberi keutamaan sebab lebih mudah dan cepat.yang nak kena crop2 gamabr amik masa sikit.Bila dah email semua detail, tinggalkan komen kat sini. Kalau nak promote kat kengkawan pun boleh. Dan nak bagitahu sekali lagi. AKU TAK JAMIN BOLEH SIAP CEPAT sebab aku cuma buat bila ada kelapangan dan aku dah bosan tahap gaban. hehe
sila take note word yang digedabakbesorkan tu. Kalau tak nampak jgk tak tahu la .Kena pakai spek 8lapis tak pun korek bijik mata tu letak atas kepala. Tak pe la. Mungkin korang eksaited sangat sampai terlupa baca.haha Hari ni aku senangkan kerja kerja nak email ni sebab mungkin ramai yang malas nak bukak email kan pasal berukband yang lembap macam beruk tuh

So kepada sesiapa yang nak tu , sila isi form dibawah . Masukkan
  1. nama
  2. Email
  3. Subject
  4. Pastu dalam ruangan mesej tu, masukkan link blog anda, dan bagi detail berkenaan header yang diinginkan. contohnya: WARNA, SAIZ, GAMBAR, dan lain lain spesifikasi yang diinginkan(bagi yang nak letak gambar sendiri, sila EMAIL GAMBAR ANDA YANG BERPIKSEL BESOR).email ke hafizrahman90@gmail.com
  5. Lepas tu tekan SEND.

ok lepas dah siap send, tinggalkan komen anda di entry Header Free Untuk Blogger.Senang kan? Header yang ditempah akan dikira bermula siapa yang bagi link dalam form ini sahaja. Detail yang tak lengkap tak akan dilayan sama sekali .

but as I said earlier dalam entry Header Free Untuk Blogger., AKU TAK JAMIN BOLEH SIAP CEPAT sebab aku cuma buat bila ada kelapangan dan aku dah bosan tahap gaban. So banyakkan bersabar ek.hehe


UPDATE : 3 Header Free Sudah Siap Untuk Diambil

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

April 3, 2011 at 6:28 PM

nkkkkkkk!!!!

jom baca dan komen Rasuah : Duit kerajaan RM108b lesap

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)