Home » , , » 3 Header Free Sudah Siap Untuk Diambil

3 Header Free Sudah Siap Untuk Diambil

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, April 04, 2011 | 10:19 AM

3 header terawal yang ditempah oleh 3 orang blogger yang mengisi form dengan lengkap di entry Makluman Penting Untuk Tempahan Header Free di Blog HafizRahman dah aku siapkan semalam .Kalau ikutkan keadaan semasa, memang tak sempat, then tetiba classmate aku bagitahu yang quiz hari ni postpone ke hari khamis so memang cari pasal la. Masa terbuang jangan disiakan. haha. Padahal banyak lagi kerja lain aku kena buat. Tapi tak pa, demi kawan kawan aku tak kisah punya . Berlagak baik kan?

Dan setelah berhempas pulas mengerah keringat tulang 2 kerat (tangan je) maka terhasillah sebuah karya terburuk dalam sejarah negara iaitu karya dari aku.

3 header ini ditempah oleh :

Dan headernya disini mengikut turutan di atas :

 

untuk ANYSS

link : http://i935.photobucket.com/albums/ad193/fasyril/TEMPAHAN%20HEADER/header.png

 

 

 

untuk AIN

Link : http://i935.photobucket.com/albums/ad193/fasyril/TEMPAHAN%20HEADER/Header-1.png

dan untuk YAYA

http://i935.photobucket.com/albums/ad193/fasyril/TEMPAHAN%20HEADER/header-yaya.png

amacam?cantik ka buruk?hahaha. Perasan. Semua ni aku buat mengikut apa yang diminta, tapi sorry la sebab aki masih lagi dalam proses pembelajaran. Aku ni umpama buah cempedak diluar pagar yang kena tolong jolokkan tu la lebih kurang. So aci la kalau tak cantik kan?

Hope ketiga tiga customer pertama ni suka dengan hasil kerja aku. Kalau suka nanti boleh la aku proceed dengan lain lain dan insyaAllah kalau dapat permintaan , masa masa akan datang sedikit bayaran akan dikenakan. hehe. Buat masa ni masih free sebab aku still dalam practical lagi. acece practical plak.

So kepada yang nak jugak, boleh rujuk entry Makluman Penting Untuk Tempahan Header Free di Blog HafizRahman. INGAT!! request yang ikut syarat syarat yang ditetapkan ja yang akan dilayan . Dan 3 blogger di atas adalah antara mereka yang ikut syarat tu la.haha.Dan had free header ni akan tamat bila bila masa dari sekarang sampai satu masa yang akan diberitahu kemudian Sapa nak cepat. Lambat lu gigit jari gua cakap.

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

10 comments

April 4, 2011 at 10:44 AM

cantiknye..nak jgkkk...:)

April 4, 2011 at 10:57 AM

@nurayunni nak pegi la isi form=)..

April 4, 2011 at 10:59 AM

rajin ko ek ! takpe222 murah rezeki

April 4, 2011 at 11:13 AM

@░♥si lampu neon♥░ hehe tq ..=)murah rezeki ko gak

Anonymous
April 4, 2011 at 11:53 AM

sangat comel... :)

April 4, 2011 at 7:36 PM

lawa sguh.. =)

April 4, 2011 at 8:30 PM

Ya Allah.
sangat2 terkedu.
hanya cube2 nasib kot.
tak sangka di accept.
sangattt cantik :)

terkedu tak tau nak kata ape.
alhamdulillah.
tuhann je dpt balas. hehe ,

thanks yee.
thanks sangat sangat.
happynyaaaa !

April 9, 2011 at 6:54 PM

Jom baca: TESTING LINK

April 9, 2011 at 11:36 PM

nak..nak..nak..jugakk

April 10, 2011 at 2:34 AM

bro. nak minx ilmu skit ni. mcm mne nak wat transperant header. saya cbe wat. tp x jmpe. naik biol da ni.

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)