Home » , , » HEADER DESIGN : 2Tempahan Design Header Free Lagi Untuk Diambil

HEADER DESIGN : 2Tempahan Design Header Free Lagi Untuk Diambil

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, April 04, 2011 | 7:14 PM

Pesal aku rasa semacam ja tajuk kat atas tu haa?ahh hentam jelah. malas teman nak  pikior , asal paham udah lae. Cakap banyak watpe kan3x? selepas semalam aku dah siapkan 3 header yang dah ditempah oleh 3 orang blogger, petang nie, dalam lebih kurang setengah jam macam tu, aku berjaya siapkan lagi 2 header untuk seorang blogger wanita dan seorang blogger lelaki yang pernah aku jumpa masa gathering kat Alor Star hari tu.

Tak mau cakap banyak sangat nanti korang boring, meh tengok dan komen design terbaru aku ni.hehe

design kedua dua blogger ni aku buat dalam 2 versi iaitu transparent dan bukan transparent. But aku prefer transparent sebab nampak lebih smooth bila digunakan untuk header dan nampak lebih kemas .

HEADER 1 untuk TIKIN

LINK : http://i935.photobucket.com/albums/ad193/fasyril/TEMPAHAN%20HEADER/transparent.png

untuk header Cik Tikin ni, ada ceritanya. Lawak gak sebab semalam masa dia isi form, aku tak da idea nak buat header macam mana sebab tak diberitahu dengan detail . Dia cakap macam mana pun tak pa. Aku musykil dengan perkataan TEKO tu, teko air tu ke. then alu pun search la teko  berwarna pink.Yang lawaknya, boleh aku lupa teko dalam bahasa omputih, puas mencari kamus dekat setengah jam nak tahu perkataan “pot” , bengong gak padahal google translate depan mata tak mau guna. Grrr~~ Pastu pagi tadi , rasa macam musykil je , teko lain kot. Aku mesej dia di facebook dan mintak dia mesej aku balik. Pastu dia bagitahu, dia pun tak tahu TEKO ape. Rasa nak tarik hidung ja budak ni. Dia pun cakap buat la macammana pun. ok fine aku buat ikut suka.haha. SO aku pun dah malas nak cari gambar kaler pink dah. Tibai je letak teko  pink tu. Cantik jugak teko tu.ahaha. Sorrt kalau tak ikut tema cik tikin

HEADER 2 untuk SHAHJIEHAN 

LINK : http://i935.photobucket.com/albums/ad193/fasyril/TEMPAHAN%20HEADER/header-transparent.png

ini pun satu lagi yang aku tak da idea nak buat macammana. Dengar Shahjihan dalam kepala aku terbayang bayang Taj Mahal je. So hentam je la. haha. Header untuk lelaki ni kurang sikit. Untuk perempuan macam mencurah curah ja idea. tak kuasa nyahh.yarkss. Ya Allah jauhilah aku dari kesesatan.haha

DESIGN HEADER YANG LAIN2 DISINI

  1. 3 Header Free Sudah Siap Untuk Diambil
  2. Header Free Untuk Blogger

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

7 comments

April 4, 2011 at 7:34 PM

suka header teko tu...

nti boleh la buat header kat GKSB plak nooo.. hehehe

tgu GKSB bosan dengan header ni dlu

April 4, 2011 at 7:37 PM

tq so much! terHARU!!!

April 4, 2011 at 9:26 PM

lawa-lawa header nih

April 4, 2011 at 9:38 PM

lawa la ang punya design...

April 7, 2011 at 12:54 AM

nak header free jugak boleh? nak kontek cemana ek..kalau sudi reply kat my blog..

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

April 9, 2011 at 11:24 PM

nak header free!!!

April 27, 2013 at 6:02 PM

Wahh header Free memang sesuaiiii.. thks bro kerna share..

Jika ada template blogger custom untuk share, boleh submit di Blogger template gallery di Blogr Templates . free ajer listing, no upload.

Harap dapat membantu designer explore. Thanks share.

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)