Home » , , , , , » Hadiah Untuk Pemenang Giveaway Yuyu Zulaikha Sudah Siap!!

Hadiah Untuk Pemenang Giveaway Yuyu Zulaikha Sudah Siap!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, April 18, 2011 | 8:50 PM

Pagi tadi dalam entry Cashout Nuffnang, Beli DSLR Pastu Stop Blogging!!! aku ada cakap yang aku tak ada masa untuk buat post di blog dan header kan?ok aku tak tepati kata2 aku. hehe.even bz pun masih nak beronline. Apa la nak jadi ngan aku ni. Apa pun tak boleh kata JAMBU.

still ingat yang aku pernah sponsor Giveaway dari Yuyu Zulaikha?kalau tak tahu boleh baca di entry Yuyu yang ini . Lagi Sponsor Untuk Ferrero Random GiveAway. Alhamdulillah setiap yang terjadi ada sebabnya

dan GA tersebut sudah ada pemenangnya seperti yang dah diumumkan di Senarai Pemenang Giveaway Yuyu Zulaikha Sudah Dium... dan design yang dibuat ni adalah hadiah yang dimenangi oleh salah seorang pemenang iaitu FARHANA BASRI .Hope u suka dengan design ni. Actually tak tahu nak buat macamma sebab spesifikasi tak diberi secara detail .Just serahkan 100% kepada aku untuk design dan nakkan header yang simple dan tak strike colournya. . So inilah hasilnya .

saiz : 900 x  350 pixel


PICTURE ORIGINAL LINK : 

sebarang komen untuk header di atas???hehe
lagi seorang pemenang masih tak memberi sebarang komen. Aku nak komen pun tak dapat kat blog dia. tak tahu pasal apa. harap kalau dia sedar nanti dia akan mesej aku

kalau ada sebarang pertanyaan boleh bertanya di bahagian komen k.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

April 18, 2011 at 9:14 PM

CANTIK

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)