Home » , , » Cashout Nuffnang, Beli DSLR Pastu Stop Blogging!!!

Cashout Nuffnang, Beli DSLR Pastu Stop Blogging!!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, April 18, 2011 | 9:27 AM

Alhamdulillah akhirnya ada masa jugak untuk aku update blog aku lepas beberapa hari ditinggalkan bersendirian. Minggu ni agak sibuk. Bukan agak, memang gila babeng punya sebok dengan presentation ETR . Then final exam tinggal berapa hari ja lagi.

 

So aktiviti menghupdate blog terpaksa dikurangkan. Kurang je bukan tinggal terus. Dan aktiviti mendesign header pun terpaksa dihadkan sebab better aku study (aicehh study konon.blah lalu).Beberapa hari yang lepas plak, template aku ada masalah sikit , malas aku nak caro coding yang error tu, so tukar terus pakai standard template yang ada di template designer dashboard tuh. tak yah nak pening pening kepala dah. dan alhamdulillah walaupun tak update , trafik tetap maintain. Thanx kepada anda , anda dan anda yang sudi melepak sini walaupun tak baca. dan alhamdulillah duit nuff cepat plak bertambah. Adakah kerana INI? InsyaAllah aku tak mau cashout lagi. Tunggu bagi cukup boleh dapat DSLR sejibik., aku cashout.AMIN!!!at least nampak la kan hasilnya. Ni kalau aku c.out sekarang, mesti membesarkan perut ja. Memang la nampak hasil tapi lepas tu hilang la hasil tu sebab aku kan “slim”. haha

 

Dan untuk sesiapa yang masih belum dapat header yang sudah ditempah. Aku mintak maaf sangat sebab memang tak sempat nak mengadap photoshop nak membelek satu satu design . Plus nak memerah otak sikit. Sebab kengkadang ada yang request mintak pelik2 . So kena cari masa yang panjang untuk dapat idea. Dan untuk dua orang pemenang Giveaway Yuyu Zulaikha iaitu  LIYANA KARIM DAN FARHANA BASRI, header anda akan diberi keutamaan dan akan disipakan dalam masa terdekat insyaAllah. Farhana dah bagi detail tapi si Liyana ni senyap je. Aku komen kat blog pun dia tak reply. Tak nak redeem hadiah ke?tak nak , nak kasi sama orang lain. hehe.

 

Dan bila bukak ja email, mesti ada lagi yang request nak header free. Sorry ek, dah bagitahu dah haritu yang aku dah tutup dah tempahan header free tuh atas sebab sebab tertentu plus tak sempay nak buatkan . So mintak maaf ek. Yang dah request sebelum2 tuh, header anda akan disiapkan.

 

Boleh check latest design aku di HR DESIGN

 

okeh jumpa lagi nanti.!!stay tiun hiyer !!

p/s : menda tajuk macam tu. Aku dah tak dak idea dah nak letak tajuk apa kat entry nih. wateva laa.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

11 comments

April 18, 2011 at 9:39 AM

hamboih ! jangan lah sampai nak tutup blog cik hafiz oii. berbloglah kamu selagi mampu. hehe :)

good luck untuk final :D

April 18, 2011 at 9:44 AM

@Miza Yusof haha TAK MUNGKIN!!!!

April 18, 2011 at 10:14 AM

masyuk la nowhhh....

sakan... haha

April 18, 2011 at 10:26 AM

nak beli jgk!!sgt jeles okey..:P

April 18, 2011 at 10:34 AM

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr haha mana ada la...sikt ja pun

April 18, 2011 at 10:34 AM

@nurayunni jom beli sama2..hehe

April 18, 2011 at 1:46 PM

Aii... letak HEADER nampak? :)

April 18, 2011 at 3:34 PM

belikan lah jgk sy dslr sebijik hehe

btw, template ko kali ni, aku suka..kemas dan sng nk bukak hihi sblm ni susah nk bukak cz mklumlah berukben kt kmpg2 ni lembab semcm :P

April 18, 2011 at 3:57 PM

@Mahfuzah Husna Zulkifli haha terpaksa letak sbb kalau tak letak jadi buruk

April 18, 2011 at 3:59 PM

@[sutera kasih] yeke?ni yg wat nak guna template ni sampai bila2 nie..haha

April 18, 2011 at 5:20 PM

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
Jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/
Sudi2 jenguk ye (^____^)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)