Home » , , , , » Senarai Pemenang Giveaway Yuyu Zulaikha Sudah Diumumkan. Semak Nama Anda

Senarai Pemenang Giveaway Yuyu Zulaikha Sudah Diumumkan. Semak Nama Anda

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, April 11, 2011 | 7:12 PM

lebih kurang setengah jam yang lalu, Yuyu Zulaikha dah umukan senarai pemenang giveaway beliau . Penyertaan adalah sebanyak 567 orang dengan 10 sponsorship untuk hadiah. Dan aku adalah salah seorang sponsor that’s why aku sebok2 buat entry ni.hehe

bagi yang join boleh semak nama anda di entry Senarai Pemenang

Dan untuk bahagian hadiah yang aku sponsor iaitu Design Header Free untuk 2 pemenang bertuah, 2 orang blogger yang terpilih adalah blogger dengan nombor giliran bertuah

image

437 dan 369 iaitu blogger :

my lifestory ;D

LIYANA KARIM

DAN

FARHANA BASRI

jadi kepada dua orang pemenang tersebut, sila contact aku  untuk penebusan hadiah dan bagi detail berkaitan header yang diinginkan.

Dan aku sebagai sponsor, join jugak sebagai peserta dan TAK MENANG APA APA macam YUYU jugak. haha . Mungkin Tuhan nak bagi kat orang lain kan?tak baik tamak tamak. Untuk Yuyu jangan sedih2 sebab tak terpilih dalam GA sendiri sebab header untuk anda dah siap dan boleh diambil di entry ini

HEADER DESIGN BLOG YUYU ZULAIKHA

Kalau nak tengok Koleksi Design yang aku dah buat, boleh ke :

klik pada gambar untuk ke Blog HR DESIGN

TAHNIAH UNTUK SEMUA PEMENANG !!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

April 11, 2011 at 7:52 PM

huaaaaaaa..kami pun tadapat gak T___T

April 11, 2011 at 7:55 PM

saya la tu..hehe. so, nak detail apa and through apa?

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)