Home » , , , » Minta Jasa Baik Tolong Vote Untuk Harga Tempahan Header Yang Sesuai!!

Minta Jasa Baik Tolong Vote Untuk Harga Tempahan Header Yang Sesuai!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, April 12, 2011 | 6:36 PM

ADA SATU KEJUTAN DAN BERITA BAIK. KALAU NAK TAHU KENA LA BACA SAMPAI HABIS.HEHE

seperti yang sesetengah dari anda dah sedia maklum, beberapa hari yang lepas aku ada buka tempahan header free untuk blogger blogger dan sudah pun berjaya siapkan beberapa header yang telah ditempah. Semua design header boleh dirujuk di Blog HR DESIGN .

nak tahu apa itu HR DESIGN?sila klik    HR DESIGN : FAQ Berkaitan HRD

HR DESIGN pulak adalah satu blog yang diwujudkan untuk mengumpulkan kesemua hasil karya aku yang telah siap untuk simpanan peribadi dan jugak tempahan . Selepas dah test market dengan header free. Alhamdulillah dapat feedback yang positive daripada pelanggan tersebut dan semuanya suka.. Kiranya tak ada yang kutuk kutuk la. hehe.Ni adalah salah satu header yang aku design .

header untuk TIKIN IS TEKO LUVER(sebab tu ada gambor Teko) dan Yuyu Zulaikha

design yang lain boleh rujuk di HR DESIGN

So aku maju setapak lagi untuk mula berbisnes secara serius untuk ambil tempahan kepada blogger blogger atau siapa sahaja yang nak mendesign header atau apa ja dan sedikit bayaran akan dikenakan. Haa tentang bayaran ni la sebenarnya MOTIF UTAMA aku buat entry ni.

                         image 

Haa nampak tak gambar di atas ni?kotak vote yang dah tersedia untuk anda vote. Aku nak minta jasa baik untuk sesiapa yang masuk ke blog aku ni untuk tolong vote harga yang sesuai dengan kualiti header yang aku buat. Untuk tengok koleksi header yang aku cipta, boleh rujuk di HR DESIGN. Atau klik ja logo HR DESIGN di atas kotak vote tersebut. Anda akan terus didirect  ke blog tersebut . TOLONG VOTE EK. alamak terkepslox plak dah. hehe

Lepas dah dapat maklumat berkaitan bayaran ni, baru la aku akan mula buka tempahan. Takut kalau tak dapatkan pandangan ramai, nanti terletak harga tak kena dengan kerja pulak. Kalau boleh tak mau la nanti ada yang merungut. Customers is always cute right!! Kang ada yang pelangkung kepala aku naya ja sebab mahal.

Membebel je terlupa pulak pasal KEJUTAN yang aku bagitahu kat atas tadi. Ok disebabkan aku nak buat tempahan berbayar selepas ni, so aku akan buat satu header free terakhir special untuk blogger bertuah. Siapa blogger bertuah tu, belum tahu lagi. Sesiapa yang aku rasa nak buat la kan?And bermotif untuk aku buat. hehe.Dan beliau tak akan tahu sehinggalah header tersebut siap dibuat. Then aku akan bagi on the spot ja kat dia.hehe. So  misi mencari blogger bertuah akan dijalankan pada malam ini atau esok hari.. Mencari jugak walaupun aku esok ada 2 test Dasar pemalas betol!!PERHATIAN !!komen anda yang berbunyi “Saya nak header terakhir tu sebab saya…….” tak akan beri kesan kepada pencarian aku. hahahaha. Aku yang akan decide 100% siapa yang bertuah tu.hak. dah r , rasa macam dah panjang bebenor entry kali ni. Ni yang aku malas nak membebel ni. Tak mau berenti!!

nak tahu apa itu HR DESIGN?sila baca HR DESIGN : FAQ Berkaitan HRD

 

TQ SUDI BACA !!datang la lagi nanti!!

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

April 12, 2011 at 6:59 PM

Saya nak header terakhir tu sebab saya tak pernah ada header yang dibuat oleh orang lain.. dan nak header secantik mereka yang pernah mendapat khidmat encik hafiz..


uiih panjang plak.. nanak gak... =)

April 12, 2011 at 7:12 PM

nak vote ni :P

April 13, 2011 at 7:36 PM

boleh tolong design anys satu header lg tak ? anys nak bg gmbar anys ,

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)