Home » , , , » YDP MPP UiTM Paling Hensem SeMalaysia

YDP MPP UiTM Paling Hensem SeMalaysia

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, February 22, 2011 | 5:51 PM

dia sangat bebakat

sifat kepimpinan dia lagak dia seksi dia
plus2 sora dia yang mencairkan sapa yang dengaq...
WAJAH LELAKI INI

suka la dengan statement di atas..hihi .gempak siot!!

mencurah curah pujian terhadap seorang blogger merangkap Mantan YDP MPP UiTM..siapakah beliau yang aku maksudkan?aduhh napa ayat semacam ja skema. 

umaq nie member aku jugak sebenarnya dan aku tertarik la dengan post salah sorang blogger jugak yang buat entry khas untuk dia. Fuyyo stailo la umaq weh..siap ada orang puji cara open tuh..haha..

Umar nie adalah mantan YDP MPP UiTM Kedah yang baru ja menamatkan kerjaya.aiceh kerjaya ke?kira dia lagi awal la sebelum aku pun letak jawatan jugak on 18 Feb lepas. So sapa2 yang nak tanya anything about leadership ,inilah orangnya..nak ngorat pon boleh sebab dia kata dia solo dalam ENTRY INI.  Ramai peminat tau dia nihh..

WARKAH SEORANG LELAKI 

nak dengar dia nyanyi??sila tanya dia..aku dah dengaq dah..haha..sedap macam Anuar zain tuhhh

and disini pulak entry puji pujian untuk umaq..haha... KLIK SINI

actually aku pun tak tau motif aku buat entry nie. nak kata review bukan. ahaha..



Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

4 comments

Anonymous
February 22, 2011 at 6:07 PM

hahahaahh!!!
sekali lagi aku gelak guling2!!!!!
thanx dowh!!!!!
hahahahahahaha!!!!
hahahahaha!!!
and again..
hahahahahahah!

February 22, 2011 at 6:17 PM

@Lelaki Ini hahaha guling ja...xdak sapa nak halang

February 22, 2011 at 6:22 PM

waa...
hot tu mantan YDP MPP UiTM..
hahah..
pe pn UiTM d atiku..
=D

February 22, 2011 at 8:20 PM

satu lg en3 pemujian ye..huhu

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)