Home » » Aku Dah Letak Jawatan Sebab.................

Aku Dah Letak Jawatan Sebab.................

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, February 19, 2011 | 8:44 AM

semalam aku dah letak jawatn..tapi sebenarnya bukan letak jawatan sangat la  tapi aku dah digantikan. Tak tahu nak letak tajuk apa weh..tarak edia,,,,,

aku masih teringat lagi masa aku buat entry masa mula mula aku dilantik dulu.dalam entry INI

agm mpkk
semalam akan terus jadi sejarah iaitu Annual General Meeting terakhir sebelum semua Exco Tertinggi dibawah aku dibubarkan. Alhamdulillah sepanjang setahun lebih aku menerajui Majlis Perwakilan Komander Kesatria UiTM Kedah nie, macam macam yang manis dan pahit dah aku dapat. 

Sepanjang menjadi Pengerusi ni, banyak benda baru yang aku belajar . Macammana untuk jadi seorang ketua, nak buat keputusan , nak plan sesuatu, nak puaskan hati seseorang. Susah sebenarnya jadi seorang ketua. Semuanya ditangan kita. Semua tanggungjawab kita yang tanggung. Tapi alhamdulillah sepanjang setahun aku pegang jawatan  nie, aku banyak dapat bantuan daripada semua Exco aku. 

insyaAllah selepas ni kurang la busy sikit. Kalau dulu asyik meeting ja memanjang, asyik kena jumpa pegawai ja hari hari . Tapi sekarang dah berubah tangan kepada orang lain so aku boleh rest in peace.hahahahahha

apa pun aku harap Exco Tertinggi yang baru dilantik semalam dapat jalankan kerja dengan baik and jujur walaupon aku tau dorang tak tanya nak baca entry nie. ciskek. 

untuk cerita AGM semalam , menarik sebab pilihanraya untuk memlilih Majlis Tertinggi berjalan dengan sangat baik .Tak ada langsung undi rosak dan penghargaan jugak kepada salah seorang ahli iaitu Rasydan yang buatkan video untuk kami semua. Terbaik la weh..

dan ada jugak lawaknya masa diumumkan pelantikan ke jawatan masing masing. Semua bangun dengan muka cuka dan terkejut. Sumpah lawak muka sesorang. hahahaa.. baru ko tau apa aku rasa setahun dulu.wahahaha. Dah la aku malas nak cita bebanyak . Nak sambuing tido weh. nak rehat puas puas. 

ini 2 orang blogger yang jugak exco aku. add la depa. bes nie blog depa







nanti aku cita ek apa yg pernah aku alami sepanjang aku pegang YDP tu..poyo..macam orang nak baca kn?damn!!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

4 comments

February 19, 2011 at 8:54 AM

takpe kalau takde orang nak baca meh aku tolong bacakan hehehe =) hebat gak ko ni ek



Jeng3x…
# Siapa Teacher Lulu ??#
# Wee Soo Yen Dapat Anugerah Maulidur Rasul#
# Cara Nak Dapat Buffered & Metered Earning Nuffnang !#
# Norman Hakim Bergambar Dengan Siapa TU??#

February 19, 2011 at 9:17 AM

ha'aa la pit..betul ckp hg..xdak org pn nk baca entry hg.. :))

February 19, 2011 at 8:31 PM

Assalamualaikum. Xpa we, aku baca entry ni. Ahhaaa... Syukur, aku banyak belajar, banyak dapat peluang, banyak pengalaman pahit manis & susah senang bersama. Thanks to all. Thanks to p.cik ^^

February 19, 2011 at 8:35 PM

Assalamualaikum. Xpa we, aku baca entry ni. Ahhaaa... Syukur, aku banyak belajar, banyak dapat peluang, banyak pengalaman pahit manis & susah senang bersama. Thanks to all. Thanks to p.cik ^^

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)