Home » » HARI YANG MENGUBAH SEGALANYA

HARI YANG MENGUBAH SEGALANYA

Written By Hafiz Rahman on Friday, January 15, 2010 | 7:44 PM



taw nape aku ckp macam tue????sbnrnye tadi ada Annual General Meeting Komander Kesatria UiTM Kedah...so hari nie ade election...utk pilih semua exco tertggi ...ada 12 kerusi untuk diisi...mla2 aku bajet aku dpt yg kecik2 je..ye la..aku nie xde la brklayakan mcm orng lain...xde la pndai sgt wat keje...huhu...but somethg miracle happen...xtaw la sma ada aku dipilih untuk juz mengisi kekosongan,saje2 dorang nk knekan aku or mmg aku ade kelayakan..tah...but im now The Leader of Commander mergkap Yang Dipertuan Agong...ehh Yang Dipertua Majlis Perwakilan Komander Kesatria(MPKK) untuk tahun nie...smpai la Disember nnt...bukan niat nk riak k...ramai lg orang yg lg brklyakan..tp Allah dah tntukan mcm tue kn???Alhamdulillah.tkutnye aku dgr YDP tue...yela...nk kne handle smuanya pasal komander2 bawah aku...tp xpe...dah org bagi amanah..kne la jga kan...insyaAllah aku akan jalankan tggjwb aku sebaik mgkin untuk naikkan nama komander...mggu depan dah nk kna start planning ape yg ptut aku bt.,hemm ape r????sape2 ade idea bagi la=)kongc2kan....k la...dah mghrib pun...doakan aku dapat jalankan tggungjawab aku dgn baik...salam

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)