Home » , , , , » Blogger Hebat Tu Hebat Ke? Sebuah Coretan Hati Blogger Tak Hebat....

Blogger Hebat Tu Hebat Ke? Sebuah Coretan Hati Blogger Tak Hebat....

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, February 17, 2011 | 6:36 PM

sebelum aku nak mengomel bebanyak sila tengok gambar dibawah dan renungkan seketika. 

image

besar pengaruh Ben Ashaari di dunia blogging. Itu rezeki hasil titik peluh dan usaha dia untuk naikkan diri sendiri dan capai kejayaan.


berbalik pada topik asal, its about apreciation to others. Bila seorang blogger dikenali tinggalkan jejak dan jugak bagi kata kata semangat kepada blogger baru ,memang dah jadi adat untuk blogger tersebut untuk senyum sampai telinga kan3x? sesetengah blogger boleh menjadi sumber inspirasi untuk blogger lain . Menarik kan?bukan artis, bukan pelakon, bukannya penceramah hebat macam Dr fadzilah Kamsah dan bukan ahli politik yang hebat . tapi cuma seorang blogger boleh bagi pengaruh kepada orang lain . Bukan senang kita nak mempengaruhi manusia ni.


Tiba tiba aku teringat ayat yang pernah intanurulfateha pernah cakap masa ku sembang sembang dengan dia dulu

Blogger je pun..bukan Menteri!!

simple tapi mendalam maknanya. Sila tafsir sendiri makna tersebut atau tanya intan sendirik okehh.

Sebenarnya aku pun dah lupa apa aku nak taip sebab aku stuck lama sebab aku study masa buat entry nie. deymmm idea lari . Nantila kalau aku ingat balik aku ceciter okeh.hahahaha
apa apa pun , cuma nak memberitahu kepada blogger yang berada di atas , sila jangan lupakan blogger dibawah . Contohi Ben yang banyak membantu yang lain. Tidak ditujukan kepada sesiapa. Cuma sekadar ingatan untuk diri sendiri. Kita semua tak selalu berada diatas . Kadang kadang kita akan jatuh dek kerana kecuaian dan kekurangan diri kita sendiri. Macam yang selalu kita dengar dan dah muak dah dengar

Hidup Ibarat Roda

walaupun dah muak aku tetap nak guna gak statement tu sebab itu je terfikir dalam kepala aku sekarang ni. Kita semua sama. Kita semua hebat . Cuma cara kita menonjolkan diri tu berbeza beza.Renung-renungkan!!Pointing up

p/s : aku paling suka dengan blogger Eyriqazz sebab dia memang sangat baik dan nasihat dia memang sangat sangat boleh pakai.

blogger hebat seperti dalam tajuk diatas tidak ditujukan kepada sesiapa . hanya sekadar tajuk sahaja. So tak ada sesiapa yang boleh claim dia hebat. ahaha.


nota tapak kaki : damn again sebab sampai sekarang aku masih tak dapat mencari kaitan antara tajuk kat atas dengan entry ni...

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

8 comments

February 17, 2011 at 7:13 PM

umm...camne boleh terselit nama saya tu...for me, dalam dunia blog,no blogger otai,no newbie..semua sama dan masing2 perlu memperbaiki diri dan mengingat ingati antara satu sama lain....

February 17, 2011 at 7:31 PM

hehehe betol2..cthnya blog hafizrahman yg peramah :)

February 17, 2011 at 10:04 PM

Okeh, blogger tak hebat tinggalkan komen kat sini, sila buat entry. Hahahaha

Gurau je, jgn ko buat betul2 kutuk aku sudah. Hahaha


Terbaru >Kenduri Aqiqah. Jumpa Bean Moreno, Che Armster, dan.....? > Monday Blues > Download Drama Bersiri TV3 - Gemilang (Episode 1 - 3)

February 17, 2011 at 11:36 PM

kenapa berlumba-lumba nak jadi blogger yang hebat?? sebab bagi saye.. blog ni hanya satu medium tuk meluahkan perasaan....
sebab kita lebih selesa luahkan apa saje..
( pendapat saya aje...) lain orang lain pendapat~ ehhe..
~ mungkinkah saya cakap mcm tu, sebab saya bukan blogger yang hebat..??? oh..no!!muahahha.

February 17, 2011 at 11:36 PM

kenapa berlumba-lumba nak jadi blogger yang hebat?? sebab bagi saye.. blog ni hanya satu medium tuk meluahkan perasaan....
sebab kita lebih selesa luahkan apa saje..
( pendapat saya aje...) lain orang lain pendapat~ ehhe..
~ mungkinkah saya cakap mcm tu, sebab saya bukan blogger yang hebat..??? oh..no!!muahahha.

February 19, 2011 at 2:37 AM

pape pun, tulis kerana hati & minat :)

February 19, 2011 at 10:04 AM

blogger laki yg top BS..kalo gurl plak RM =) mmg semakin menjadi2 blogger skrg..tumbuh mcm cendawan da =)

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)