Home » Jom Exchange Link Bersama HafizRahman

Jom Exchange Link Bersama HafizRahman

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, September 18, 2011 | 12:15 PM

Ada yang perasan tak layout blog aku dah berubah 100% harini? Apa?Tak perasan?ok fine aku bukan #retisblogger . harini alhamdulillah aku berjaya jugak settlekan untuk tukar layout baru blog yang lebih mesra SEO dan lebih mudah untuk diexplore oleh readers. Template berubah bermakna, otomatik bloglist lama pun ikut berubah la sebab aku nak refresh balik segalanya dalam blog aku ni.

Aku tau la tajuk kat atas macam agak gedik ja kan?Idea tarak weh nak buat tajuk apa untuk entry ni. So ajak je la. “JOM” kan senang. Semua orang faham. So jom laaa. Kelebihan yang anda akan dapat kalau ada dalam bloglist aku ni haa.

Hari hari aku akan berblogwalking cari berita, artikel, dan segala macam benda didunia ni . Sumber pertama aku, bloglist aku la..Boleh dikatakan, setiap entry yang diupdate dalam bloglist aku ni aku akan masuk dan baca.So sesiapa yang ada dalam bloglist aku ni, insyaAllah kalau tak hari hari pun, seminggu tu 2,3 kali jugak la aku akan jenguk blog korang.

Trafik aku bukan nak berbangga, tapi ada la sikit sikit kan. Boleh la takat nak tarik sikit trafik dan berkongsi sedikit kepada korang semua. Nak bagi banyak bukan hebat macam blogger hebat lain. Ni trafik minggu ni .

image

Secara purata trafik aku hari hari ada la dalam 2-3-4 ribu pv macam tu. bergantung kepada keadaan masa aku untuk update dan keyword panas pada hari tersebut. Dan 14sept adalah tertinggi untuk bulan ni .Nak dekat 7ribu pv. Ok fine sikit je kan kalau nak dibandingkan dengan blogger hebat yang lain. Dan alhamdulillah pagerank aku masih lagi PR3 dan target aku adalah untuk dapatkan PR4 by the end of this year.AMINNNNNNN!!!

So kepada sesiapa yang nak berexchange link dengan aku,ada DUA(2)  pilihan untuk anda:

1. Pilihan 1 : Buat entry dengan tajuk “Jom Exchange Link Bersama HafizRahman”, letakkan header blog HR:

Tulis dan mengarut je apa pun . Kalau taknak mengarut , just buat entry dan letak header ja dan yang paling penting, backlink kan ke entry ini . Dan terakhir, tinggalkan link anda dalam ruangan komen disini. MUDAH DAN SENANG .

**Kelebihannya : Bloglist korang akan aku masukkan diblog HafizRahman dan jugak blog Jomlepakzz. So korang akan dilinkkan ke 2 blog sekaligus . Untungkan? Dan aku akan buat review kepada 10 orang blogger terawal yang join bloglist dengan membuat entry =).

2. Pilihan ke 2 : adalah tinggalkan komen anda di entry ini, link blog HafizRahman ke dalam bloglist anda dan anda jugak akan dilinkkan ke sini. Tapi tak ada review la ek=)

Selamat berblogging dengan aman dan tenteram. Tak nak gaduh2 Open-mouthed smile

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

September 18, 2011 at 1:12 PM

alhamdulillah, dah join.

http://adi27mac1990.blogspot.com/2011/09/jom-exchange-link-bersama-hafizrahman.html

September 18, 2011 at 1:43 PM

http://puncakparis.blogspot.com/


nk link lah ni...tq

September 18, 2011 at 2:50 PM

http://adisuda.blogspot.com/2011/09/jom-exchange-link-bersama-hafizrahman.html

okeh siap..awal tak??err

September 18, 2011 at 3:46 PM

Assalamualaikum, saya join..:)

http://shqpewsqiq.blogspot.com/2011/09/jom-exchange-link-bersama-hafizrahman.html

September 18, 2011 at 11:22 PM

http://amoy-chanteks.blogspot.com/2011/09/jom-exchange-link-bersama-hafizrahman.html

October 8, 2011 at 3:30 PM

salam ziarah. Sudah sertai :)

http://cheguzam.blogspot.com/2011/10/jom-exchange-link-bersama-hafizrahman.html

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)