Home » , , , , » Topik KBU: Sifat Lelaki Dan Wanita Yang Dibenci

Topik KBU: Sifat Lelaki Dan Wanita Yang Dibenci

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, July 19, 2011 | 4:58 PM

 

Assalamualaikum. Ceritanya bermula semalam bilamana seorang manusia bergelar admin di Kelab Blogger Utagha mengutarakan satu soalan berbunyik “Topik KBU: Berikan 1 sifat lelaki/perempuan yang paling ampa tak suka??’..ni semua kerja Cik GKSB.

 

So apa lagi. Aku pun nak jugak la menyebok bagi idea sikit sikit sambil sambil merapu merapan menggelakkan sapa2 yang baca. Antara jawapan yang geng KBU bagi adalah ;

 

image

takda masa aku nak kabur kaburkan nama pengomen kat situ..haha. Lantakla sapa suruh komen kan dah kena perinsekerin.haha. Damn pesal aku tercrop kat bawah sekali tu ada gambar budak comel. ?Ciss siapakah beliau. Comel sungguh. Demit!!

Jawapan2 kat atas tu cam tak best sangat. So jom kita tengok antara jawapan yang bess dan panas.

image

ok LEGGING . Ini sumpah aku nyampah. Cam sampah. Apa ingat cntik sangat ke tunjuk kaki yang macam gajah tu plus lemak2 kat peha. Adehh geli weh. Tolong la hapuskan pesyen cam tu. Apa kejadah la pakai legging cam tak pakai seluar je. Kalau nak pakai, pakai atas katil tunjuk kat laki ko sudah la. Biar dia tergoda sikit.Pahala pun dapat. Ada satu kes tu, aku pernah jumpa. TERTENGOK ok. Bukan sesaja. Ada ke patut pakai legging sampai nampak bentuk “"TUT” yang depan tu. adehh batal posa aku.

 

image

erkkk tamau komen yang ni.Aku rasa panas ..hahaha

 

image

dan isu yang aku timbulkan menimbulkan sikit perkelahian aka orang kedah panggil bekelai. asal bunyik sudah. Yeke laki bau kaki?bau wangi ke?haha. Ingat pompuan kaki wangi ke?Cuba pompuan tu pijak taik lembu. Busuk jugak kan?hahahaha

Okeh sorry CIK GKSB sebab aku dah umumkan tentang ketidakmandian anda . haha.. Caitt busuk. Prove yang menunjukkan pompuan lagi malas mandi dari lelaki. Full stop.wuahaha…

 

dan komen yang paling aku suka….

image

haha nice one la Carrot Polysacaride. Aku pun pelik jugak kadang kadang. Rasa hensem ka angkat  koler?Cam tak ja. nampak macam budak2  ada la.

 

Dapat idea lepas baca entry SIFAT LELAKI ATAU PEREMPUAN YANG PALING AMPA TAK SUKA?? DAN JAWAPANNYA........ oleh budak TAK MANDI!! sekian berita melaporkan dari utagha !

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

July 19, 2011 at 5:10 PM

cisss asal aku komen aje mesti tkdapat respon balas kan..hahaha

July 19, 2011 at 8:08 PM

haishhhh...

masuk sudah dlm blog kes xmandi....

ekceli mandi yer..cuma lambat sket ja..

haishh haishhh haishhh

July 20, 2011 at 1:09 AM

nais wan neh. heheh

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)