Home » , , , , , , , , » "Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest"

"Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest"

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, February 27, 2011 | 6:41 PM

sebelum mula berbicara, aku nak bagitahu yang entry ni dipenuhi dengan gambar gambar. So warning kepada sesiapa yang menggunakan berukband, sila open entry nie, lepas tu kalau nak pegi berak , makan dulu pun boleh pastu datang balik sebab nak load lambat. Pakai streamyx no halll!!!

Ady Budika

since perfume playboy aku dah nak abis.(punya la nak bagitahu jugak aku pakai Playboy.Playboy betull) and even esok aku ada test dan belum lagi study, but untuk Ady punya contest aku sanggup luangkan masa petang petang nie untuk sama sama meriahkan suasana and join dan insyaAllah kalau ada rezeki akan dapat ini . I’ll do everything for you ady..wahaha

RM270!!!damn aku nak tuh. nak jugak ?sila join jugak contest ady ini. Nak link contest sila baca bagi abeh dulu entry ni

okeh masuk cerita contest Ady Budika

Kalaulah kan aku diberi peluang untuk wujudkan satu program sendiri, aku tak mau buat program macam orang lain dah buat, masak masak okeh tapi aku tak minat masak, nak buat realiti show aku tak reti nak nyanyi plus suara buruk, nak buat talkshow dalam kelas masa present pun terketar ketar nak cakap. Disebabkan aku minat benda benda extreme , so aku akan wujudkan satu program yang sedia ada . Memang dah sedia ada tapi di Malaysia belum lagi diperkenalkan .Pernah tengok program WIPEOUT???

sapa yang tak pernah tengok WIPEOUT nie memang rugi.memang bes dengan aksi aksi and game yang menarik dan kadang kadang tak masuk akal untuk semua peserta lepasi.

Itu yang dah diwujudkan . Aku nak wujudkan siri WIPEOUT MALAYSIA. Belum ada lagi kan??so boleh la kan?hehe .Setiap episod akan ada golongan tertentu dari group2 tertentu untuk join. Contohnya Minggu pertama WIPEOUT MALAYSIAN BLOGGER. (surely blogger akan jadi tetamu undangan pertama sebab aku kan sayang semua blogger. acece).will be something like this for sure

ABP-5529 WOUT_SinglepageKeyArt.indd

haccececehhh aku lawan BEN tuh..kita tengok blogger mana yang akan menang nanti.hoho. Untuk episod WIPEOUT MALAYSIAN BLOGGER, semua blogger yang terpilih dari seluruh Malaysia akan berentap untuk menjadi  The First Malaysian Wipeout Winner.

untuk pastikan semua rakyat Malaysia tak kira kaya atau miskin dapat tengok cerita nie, kita akan siarkan di TV3 for sure sebab dia kan free..semua boleh tengok dari rumah dan TV 3 kan memang popular.

pertanyaan bagaimana kita nak menarik penonton??jangan risau sebab rancangan ni pastinya akan menarik minat semua peminat peminat WIPEOUT di Malaysia untuk tengok. Untuk pengiklanan pulak kita mesti la akan buat join venture dengan Nuffnang untuk hebahkan kepada semua blogger dan kepada semua pembaca blog di Malaysia so that nanti semua akan tahu. Nuffnang kan memang dah dikenali seantero dunia. Moh ler kita bekerjasama wahai Timothy Tiah .hehe..

antara aksi aksi yang akan kita lihat dalam rancangan ini :

aduhh sakit jugak nie kena tumbuk. kan bess kalau gambar di atas nanti ditukar ,Hanis Zalikha akan ditumbuk macam tu.heheeeDevilperhhh

main lumpur. Mungkin blogger blogger dari Kuala Lumpur paling banyak nanti akan jatuh dalam nie…upss..hahaha…maybe gambar di atas akan ditukar..maybe yang akan jadi macam nie Bro Eyriqazz atau Mat Gebu.or mungkin co-founder nuffnang sendiri, Timothy Tiah .. haha. kesiannnn!!org Kedah panggil main selut

keshiannye. Kalau lah kita dapat tengok IrineNadia yang comel  tuhh jatuh gedebuk macam nie..wahahaha…for sure aku orang paling kuat akan gelak..gedebuk macam nangka busuk derr

cuba bayangkan cik GKSB ditumbuk sedemikian rupa. Agak agak dia tumbuk dinding tu balik tak?haha

wipeout-abc-tv-show

besssnye kan dapat nengok cik epal kena macam je…hamik ko cik epal..wahahaa..aku akan snap banyak2 masa ko jatuh gedebuk buat entry nanti,..wahahaha

wipeout-season-2

dan ini adalah peserta selepas cik epal iaitu Miss Lolly ..wahahaha…untuk episod nie Fahrin Ahmad akan dijemput yea cik lolly untuk menyaksikan ‘’kejatuhan’’ ekau..bahahaha,

b_wipeout_03

perhh ini blogger lelaki mesti nak join nie , pasal hos dia cekci gilewwwwrrrr..haha..tak menang pun tak pe, jatuh lumpur pun tak pe janji dapat diinterview awekksss cekci..damn jahat korang..haha (tutup mata weh .batal air semayang nanti)

dan selepas mengharungi semua cabaran yang disediakan dalam , seorang pemenang akan ditakhtakan sebagai The First Malaysian Wipeout Winner which is the First Ever Malaysian to Win this show. hebat tu…macam ini

119661_1903

fuh siap melompat terbang di Udara lagi tu. hebat!!

so sape nak jadi The First Malaysian Wipeout Winner.  pernah ada impian untuk menjadi yang pertama. Impian anda akan tercapai kalau aku dapat buat rancangan ini , sebelum buat tu, kena la menang contest dari Adybudikan ini dulu. heheeee. So korang kena join jugak sebab contest nie hadiah dia sangat menarik , walaupun tak semenarik jadi The First Malaysian Wipeout Winner, tapi anda akan sentiasa berbau wangi seperti Ady Budika.keh3x..

KLIK UNTUK JOIN CONTEST "Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest"

 

p/s : semoga cepat sembuh ye Ady..

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

9 comments

February 27, 2011 at 8:56 PM

kalo GKSB kena tumbuk,

memang Hafiz GKSB cari dulu...

good idea ada chance nak menang ni..

hehe

February 27, 2011 at 10:22 PM

menarik. miza suka tengok rancangan ni. good luck hafiz :)

February 28, 2011 at 12:22 AM

HAHAHAHAHHAHAHHAA

jagaaaaaaaaaaaaaa kamu !!

February 28, 2011 at 2:58 AM

hehe kreatif..btw, good luck :)

February 28, 2011 at 3:53 AM

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr haha awat plak nak cari???

February 28, 2011 at 3:54 AM

@Miza Yusof tq miza=)

February 28, 2011 at 3:54 AM

@miss lolly a.k.a luvfareda haha...amik !!!

February 28, 2011 at 3:55 AM

@[sutera kasih] tq...join la sekali=)

March 1, 2011 at 2:37 AM

all da best!!!

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)