Home » , , » Okey Dah Boleh Wish Happy Birthday Dah Kat Aku Sekarang…

Okey Dah Boleh Wish Happy Birthday Dah Kat Aku Sekarang…

Written By HAZRIL HAFIZ on Monday, February 14, 2011 | 10:35 AM

kenapa rasa tajuk entry ni sama macam entry hana ek?tak kisah la.hehee

merujuk entry semalam yang syok sendiri .Aku ada cakap jangan wish lagi kan?so hari ni dah boleh dah.hehe

2010 dah pergi..2011..here it comes…setahun berlalu dalam tahun 2010…macam macam yang dah berlaku..pahit,manis…masam..masin…tawar….alhamdulillah semuanya jadi untuk jadikan kita lebih matang…kita lupakan 2010…terus pandang ke hadapan…

2011..banyak benda perlu aku selesaikan untuk cover apa yang aku tak sempat buat tahun lepas….besar cabaran untuk aku penuhkan impian aku…untuk tahun 2011…umur aku dah  jadi 21(tanpa berahsia sikit pun)…permulaan untuk aku jadi lebih dewasa….remaja hanya sekali…so aku kena fully  make use of it ..sebelum nie aku tak pernah pasang azam betul-betul setiap kali tahun baru dan setiap kali birthday aku…azam aku sekadar di mulut….bukan untuk kemajuan…sekadar cakap-cakap kosong…ada azam sebab nak tunjuk kat orang lain yang aku pun ada azam jugak…bilz orang tanya ada azam tak?boleh jawao ‘ada’..tapi untuk tahun 2011 nie…insyaAllah aku dah makin dewasa…dah boleh berfikir untuk menjadi orang yang lebih matang…dah boleh buat keputusan dengan lebih matang

untuk 2011 yang mana umur aku pun dah 21…insyaAllah satu persatu ..aku akan tunaikan ..azam aku?biarlah jadi rahsia antara aku dengan Tuhan…tapi azam utama aku untuk masa depan aku sendiri….tahun lepas dah banyak mengajar aku erti sebenar hidup..banyak kesilapan dan kekurangan aku dah buat…

wishlist?boleh tak .haha.mana tau ada orang tgh pikir nak bagi adiah kat aku ka.hahahaha (tak malu langsung)

sejarah ni. first time aku buat wishlist

  1. Nak DSLR (ada mampu bagi tak?tak da?ok fine!!kamera bodoh2 pun cukup la.hehe)
  2. Nak Jam FOSSIL (ada mampu tak?ok tak ada lagi..FINE jugak..jam pasar malam sudah)jam aku dah seminggu dah rosak weh..tension
  3. Nak Handphone Baru!!!TOUCHSCREEN punya okeh..hahahahhaha
  4. External Hard Disk (500GB cukup la..RM184 ja)haha.Lappy aku dah nak penuh dah ni. So sangat2 memerlukan hard disk lain.
  5. Nak domain sendiri..  lalala..siapa2 yang baik hati nak bagi free kat aku?hak3x

itu je la.cukup la tu. banyak banyak pun macam la orang nak bagi hadiah kat aku.haha.tak malu betul…setakat buat wishlist seronok seronok je lak.(emo lebih)

apa pon .nak wish jugak happpy birhday to me.haha.

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

February 14, 2011 at 2:07 AM

happy birthday ;)
haish banyak pulak orang sambut befday minggu nie...baru jerk buat entry befday..tbe2 dpt update entry bufday gak...selamat hari tue~


p/s: saye mude lagi.suke!

February 14, 2011 at 8:05 AM

Hepi besday..
Semoga pjg umur, murah rezeki n bahagia selalu..

p/s : baru 21 ek.. tua sy lagi la yea..haha

February 14, 2011 at 9:33 AM

hepi besday yaw!

p/s : umur tu nombor je. ahaks!

Anonymous
February 15, 2011 at 12:16 PM

Have a DYNAMITE day my friend!

February 15, 2011 at 5:03 PM

happy birthday :)

February 16, 2011 at 11:48 AM

Happy besday bro. Eh belated. Boleh lagi wish kan? hehehe


Terbaru > Monday Blues
> Download Drama Bersiri TV3 - Gemilang (Episode 1 - 3) >Blog Best : Roq's Blog

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)