Home » , , » Pengakuan Berani Mati! Aku Pernah Jadi Penculik

Pengakuan Berani Mati! Aku Pernah Jadi Penculik

Written By Hafiz Rahman on Sunday, February 13, 2011 | 11:16 PM

selepas pengakuan yang dibuat oleh MissLolly petang tadi , kini giliran aku pulak untuk buat pengakian menggemparkan kepada readers aku.

seriusly aku tak tipu. Dulu aku pernah jadi penculik.Walaupun aku tak terlibat 100% tapi aku tetap bersubahat jugak. Tetap kena panggil dengan polis jugak untuk disiasat. Memang la muka aku ni muka orang baik dan alim kan?yarkss..tapi dulu aku pernah buat kerja jahat ni. Tapi lepas tu aku insaf. Sekarang dah tak buat dah kerja kerja jahat macam tu.

Mangsa yang pernah aku culik tu pulak seorang blogger jugak.Baru petang tadi aku terjumpa blog dia. =(...OMG aku rasa bersalah. Dia ada buat entry pasal penculikan dia tu. Mulanya aku ingat nak komen dan bagitahu yang aku ni la yang terlibat jugak tapi takut pulak nanti dia marah aku.

So apa pendapat korang?perlu ke aku bagitahu dia?rasa bersalah terus menyelubungi seluruh hidupku bak hujan yang turun mencurah curah . hati dan jiwa bergelora bak ombak menghempas batuan pantai. Oh Tuhan!!Crying face

Korang baca la entry dia nie. Sungguh !!!aku tak sanggup baca lagi. OMG !!OMG!!!rasa bersalah.........

KLIK SINI UNTUK BACA

 

 

damn kenapa perlu ayat berbunya bunga macam tu>?Confused smile

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)