Home » , , , » 18SX!! Aksi Doktor Rogol Pesakit Ketika Pembedahan

18SX!! Aksi Doktor Rogol Pesakit Ketika Pembedahan

Written By Hafiz Rahman on Wednesday, February 16, 2011 | 1:52 PM

selalunya kita rasa di hospital adalah tempat yang paling selamat sebab dipenuhi dengan doktor yang kerjanya untuk menyelamatkan orang. Tapi tak dalam kes dibawah. Jom tengok.

Kes nie terjadi semasa pembedahan. Tak pasti pulak dari negara mana

masa ni macam ok ja tak de pape lagi

hahhh dia mula dah..mungkin dia geram patient tu comel sangat kot

 

mak aiii…buang terus baju..gersang betul la doktor nie..kesian. Dah la sakit . Diperlakukan macam ni pulak

deymmm.Menunggang kuda pulak. Dah la atas katil hospital. Kesian gilak patient nie. isy3x

Kesimpulannya berjaga jagalah semasa anda dihospital. Dunia sekarang dah tak selamat. Kat mana mana pun ada bahaya .

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

9 comments

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)