Home » , , , , » Follower Ke 500 : Blogger Kiera'sakura

Follower Ke 500 : Blogger Kiera'sakura

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, February 23, 2011 | 4:36 PM

Salam..sebenarnya entry ni aku dah huat 2 hari lepas..but terpksa ditagguhkan nak publish sebab aku format lappy aku , aku simpan dalam Window Live Writer and bila dah install balik baru boleh guna….

semalam dah cukup la follower aku yang ke 500. Sikit je pun walaupon dah lama aku berblogging. Tak kisah la banyak mana pun follower aku. Yang penting ada jugak yang nak follow upo dengan blog cikai macam aku nie. But the thing is nak bagitahu jugak la yang sebenarnya kalau follower beribu ribu tapi pembaca tarak pun buat apa kan?biar orang tu follow kita sebab dia nak baca blog kita. Explanation panjang lebar sila baca di Tips ‘Followeraddicted vs Visitoraddicted’ Follower Banyak Atau Visitor Banyak

untuk review bloggers kali nie aku buat istimewa untuk bloggers yang dah menjadi follower ke 500 iaitu Kiera'sakura . Thank sebab sudi follow blog nie=))anda memang istimewa.

kiera\

seriusly header nie menarik. kalau orang lain semua pakai adobe ,pakai photoscape and watsoeva la tapi si kierasakura ni gunakan kreativiti sendiri dengan snap gambar,mungkin hadiah harijadi kot..yeke?haha

dilahirkan pada 29 September 1989. Betul ke tak tah?haha. dia jugak salah sorang Blogger Utagha.Arhh tak da idea nak type

cuma nak tanya sikit ..memang tak dak shoutbox ek?haha

apa2 pun jom terjah blogger Kiera'sakura..

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

February 23, 2011 at 5:01 PM

thanks hafis review blog ira...
haip!! silap tue 28 sept 1988 la..huhuhu...
shoutbox? xde sbb rase xde org nk menaip kt situ... huhuhuhu... tue bukan hadiah hari jadi lah,, tp salah 1 projek ofis.. pape pown thanks skali lagi.. same2 kte memantapkan blog sendiri... chewah dh mcm ahli politik lak.. wink wink wink

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)