Home » , , , » Gathering Bersama Nuffnang Dikawasan Utara..Perak,Penang, Kedah,Perlis Bakal Jadi Kenyataan!

Gathering Bersama Nuffnang Dikawasan Utara..Perak,Penang, Kedah,Perlis Bakal Jadi Kenyataan!

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, January 19, 2011 | 12:11 PM

semalam aku ada main-main mesej dengan nuffnang. Ngorat-ngorat staff yang cun-cun kat situ,pastu kena sepak..ok tipu..

semalam punya cerita, aku ada bertanya pada nuffnang pasal gathering bersama nuffnang, selalunya kalau ada event bersama nuffnang memang akan buat sekitar kawasan KL or Selangor je.Jarang buat luar dari kawasan tu . then semalam jugak,aku terbaca nuffnang nak buat event di Kelantan. Betul ke?Jeles la macam tu..mana boleh jadi

dengan muka penuh mengharap aku email la helpdesk nuffnang and u know what. Satu yang aku suka dengan staf2 nuffnang nie.Laju je dia reply. Kalau pejabat kerajaan nak tunggu reply jawabnya sebulan la.Tak pun setahun. Paling kurang asam tak reply langsung.shessshh

ini antara jawapan dari nuffnnag helpdesk..(kena saman tak letak dalam blog?)


Hi Hazril,

We are always exploring to organize more events outside Klang Valley. However, the support from both bloggers and advertisers have been quite low and thus it is difficult for us to justify it.

Nevertheless, we\'ll push for it more and who knows, we might have an event in Penang next? :D



NICE !!kan best kalau dalam masa terdekat ni.masa raya cina nanti ka.Nuffnang boleh organised event di kawasan utara pulak, Yela bukan kawasan KL je banyak blogger. Kawasan utara pun rasanya beribu-ribu blogger ada.So rasanya tak ada masalah untuk kami semua untuk support semua event-event nuffnang.kan3x?

amacam mesej yang aku hantar di nuffnang semalam, rasanya nuffnang tak ada masalah untuk organised di kawasan utara sebab di sini pun ada jugak branch Penang..ini alamat Nuffnang Penang Branch.



Penang (Malaysia) Office

Nuffnang Sdn. Bhd. (762669-K)
S-20-G&H, Menara Northam,
55, Jalan Sultan Ahmad Shah,
10050 Penang,
Malaysia.
Office No : +6 04 3701 722
Fax No : +6 04 3701 711


siap dengan office number lagi aku bagi.Padahal ciplak kat sini je 

and aku ada satu cadangan yang aku harap pihak nuffnang akan ambil sebagai sesuatu yang boleh diimplementasikan di masa depan. Mungkinkah setiap tahun nuffnang boleh buat satu jelajah ke seluruh Malaysia. Dari kawasan utara sampai ke kawasan Sabah Sarawak untuk berjumpa dan buat aktiviti bersama semua blogger-blogger di Malaysia. Mesti dapat sambutan dan kalau media pun dipanggil, nuffnang mesti akan lagi popular .tak gitu?

So dengan muka penuh harapan .aku sebagai wakil (sejak bila tah orang lantik) dari blogger kawasan utara sangat berharap untuk semua ni dapat direalitikan . 

Selingan : aku ada jugak la terfikir untuk organised satu gathering untuk blogger Kedah.but rasanya kalau blogger utara lain nak join pun menarik jugak. Pada blogger dari kawasan utara yang baca entry ini boleh la bagi idea dan kalau boleh like la atau repost atau buat entry sendiri untuk dapatkan lebih banyak idea dari semua blogger dari kawasan utagha nohhh..

Sekian..

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

January 19, 2011 at 2:59 PM

cadangan tu memang bagus.. memang pernah terfikir juga nak bagi idea sama mcm tu.. setiap 3 bulan kita wat gatering dekat negeri utara, selatan dan pantai timur.. dan selalu buat dekat center area KL.. apa kata tukar angin pulak.. bagus idea ko ni.. walaupun aku sekarang duduk KL nak rasa juga g negeri orang

January 19, 2011 at 5:49 PM

huaa besh nye kalu wat kt penang tyme cuti CNY.. leh join jgk

January 19, 2011 at 8:58 PM

nk2...meh gather kt langkawi..haha

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)