Home » , , , , » Maria Ozawa + Mee Segera = Mantap!!

Maria Ozawa + Mee Segera = Mantap!!

Written By Hafiz Rahman on Monday, November 01, 2010 | 5:01 PM

agak agak anda kenal tak dengan Maria Ozawa??(budak2 laki nakal angguk2 je)(yang alim2 baik buat2 garu kepala)....cantik..sweet ..tapi sayang tak cerdik pegi pilih bidang filem lucah untuk sara hidup..lantak kau la...dan ada pulak sekarang dikeluarkan mee jenama maria ozawa..menda ni dah lama..tapi saja aku tak pernah post so hari nie nak post...kepada yang dah tau abaikan..ini untuk yang belum tahu..hahaha

layanzzzz.........


perlu ke menggunakan model filem lucah untuk makanan....yarksss...mentang-mentang la dia ni ada berlakon filem kat endon...xpasal2 jadi model mee segera pula..erkksss.....


ada pulak perkataan "mantap"tu..haisyyy..faham2 la ekk


poster ni aku agak the fake one..pasal pa..mengikut kajian aku (cewah) menda nie ditambah2 ja kot...suka hati jebon mak dia ja nak letak Rasa Ayam Babi...pastu berat mee tu sampai 42kg...nonsense....pastu 50%halal...lagi mengong....shessshhhh....


apa-apa pon sebagai sebuah negara yang mempunyai umat Islam teramai di dunia...indonesia tak sepatutnya keluarkan produk2 yang macam nie...nak makan pon nak buat dosa ka???isyyyy~~

p/s  : tak terkejut sangat bila indonesia dilanda macam macam bala semenjak dua menjak nie...yang haram dihalalkan ..yang halal diharamkan....apa2 pon kita di Malaysia patut bersyukur kita semua terhindar dari segala bala bencana....kekalkan prestasi baik Malaysia......

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

1 comment

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (175) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (71) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)