Home » , , , » Happy Birthday Dahlia Journal

Happy Birthday Dahlia Journal

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, November 18, 2010 | 8:30 PM

aku cakap aku offline beberapa hari kn???aku tipu..aku online jugak semata-mata nak wish untuk kak dahlia ..ermm cikgu dahlia la senang =)))...hahaha...ada skandalkah kami???hihi...wehhh tak de la...aku actually tgh online kat kedai nasi kandar nasmir nie...jham 4.21 am...gilak sejuk..tengah menunggu kakak aku yang balik dari Shah Alam...dia kat perak lagi ..mau 2jam baru sampai nie...nvm....ada game bola England vs France..layan duluk...habis cita pasal aku

ok sekarang nak wish2 nak ucap2 nak nyanyi2 lagu raya birthday kat kak dahlia ..otai blogger nih..tak kenal memang nak kene r korang?mna hulu la korang duduk smpi tak kenal..haha...


kalau haritu untuk ||miss lolly's page||aku cik katak dah nyanyi dalam entry INI...untuk kak dahlia bagi sweety2 little oreng uten pulak nyanyi..hihi...

dan nie lagu kesukaan tuan empunya birthday ...


ok la tak sempat nak buat panjang2 macam contest INI ...cuma sempat wish je la kak ek....happy birthday..semoga panjang umur dan semoga selalu bahagia bersama yang tersayang dan dirindui (siapakah?)..hihi....teruskan kegemilangan dalam bidang blogging (skema la plk ayat)...

okeh nak beransur keluar dah pasal bateri plak mencemburui masa kita..huhu..baru nak wish panjang2..papepon HAPPY BIRTHDAY KAK DAHLIA. yang ke (ok aku dedahkan ek...jgn marah ...29th..kn3x kak dahlia (mampos la aku pasnie )..hahahaha

JOM LEPAK DI SANA  






p/s : nak pergi tengok wayang dengan HANALOVENEST...(sila jangan jeles)..haha..mampos aku dgn DOM

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

3 comments

November 18, 2010 at 12:24 PM

thanks sbb buat special entry ni :D

xde nak sorok pun umur sbnrnya..hhha..
takpe, umo sekadar angka je kannn...ekekeke

November 21, 2010 at 1:05 PM

DaHLia : welcome kak =)

November 21, 2010 at 10:23 PM

kuikuikui. jom jom 2 alam nak? hahaha konpem2 tak nak kan? ;p

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)