Home » , , , » HafizRahman.com Berwarna Pink...Ok ke?

HafizRahman.com Berwarna Pink...Ok ke?

Written By HAZRIL HAFIZ on Tuesday, November 09, 2010 | 10:06 AM

Pendapat Semua Blogger Malaysia Diperlukan Disini dalam entry nie aku ada nanya siket pasal nak tukar theme...nak tgk klik link tadi....pastu si intanurulfateha yang suka nangis tu dah mencabar kelelakian aku..wahahaha...haisyyyy...aku pantang dicabar...haha...

tgk tu dia cabar shaye....report kat mama titew bawu taw..wuuuuwwuuuhhuuuu..panggggg!!!geli aku ..haha




pastu si  ♡ Sutera Kasih ♡ pon memanaskan keadaan lagi dengan menyokong budak suka nangis tu..haha
HafizRahman.com berwarna PINK??   aduhhh aku dah r cukup aunty dgn warna nie walau pon si budak kecik kesayangan aku suka sangat pink..segala2nya nak pink..isyyyy...tapi cukup tak boleh r orang cabar....tambah2 budak suka nangis pulak yang cabar..hahaha..

pstu kn mesti adik2 beradik dia di ❤ The Gorgeous and Friends ❤ menyokong konpirasi mem'pink'kan aku..haha..ehh apa pendapat korang r???bgi sikit idea beras dan bernas korang siket...(budak suka nangis terkecuali dari memberi idea )haha...

tapi before this aku ada ternampak sorang blogger lelaki nie guna total pink dalm blog dia...cantik gak...tapi xingt nama blogger tu....cntik kot..cantik ke pink???pesl pompuan dan wanita suka bebenor kelr pink r??pink tu melambangkan kewanitaan sangat ke...hihi...

wateva  la...nih bagi idea sikit neyh lepaih baca satgi...todia keluaq dah loghat kedah kaw...nak study duluk....baiiiii!!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

5 comments

November 8, 2010 at 10:26 PM

hahahahhahhaha
kang i panggil geng3 i sume sokong i kang
cpt BERTUKARRRRRRRR!

keh keh keh!

November 8, 2010 at 10:27 PM

intanurulfateha : tak heran...panggil je la..hahahahhaha

Anonymous
November 8, 2010 at 10:44 PM

shoutbox nyurok tu da setel da..:))

November 8, 2010 at 10:46 PM

haha..cepat2 tukar kaler pink tmbh cket kaler baby blue perghhhh..mesti gempak tuu..percayalahhhhhh!!!

November 10, 2010 at 8:43 PM

Nak gelak ja dgr. xmungkin2...

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)