Home » , , , , » Virus Sebabkan Follower Semakin Berkurang??

Virus Sebabkan Follower Semakin Berkurang??

Written By HAZRIL HAFIZ on Sunday, August 29, 2010 | 10:09 PM

aku pelik la...aku ni jahat sangat ke?ada entry2 menyakitkan hati pihak2 tertentu ke??or benda nie jadi sebab virus???


semalam aku masuk ada kekurangan follower...hari nie ada lagi kurang....something going wrong...adakah diri aku sedang dipulaukan??adakah diriku dibenci???waaarghhh tidak....


hurmmmm tak kisah la kalau orang tu betul2 dah remove aku dari follower dia atas sebab2 tertentu...mungkin dia rasa blog aku nie tak berguna...aku tak kisah sebenarnya....yang penting entry2 aku tetap ada yang membaca...seorang dua pon aku tak kisah...tak mau mengejar populariti teramat sangat ...=)


so kepada blogger2 yang dah remove aku tu...terima kasih sebab sudi jugak menjadi follower aku walaupun hanya sementara waktu...sangat2 menghargai jasa anda...


update pendek saja sebab aku banyak assignment kena siapkan....esok kena submite dah....maknanya tak tido aku malam nie..huhu....ok alllzzz....doakan aku berjaya siapkan esaimen yang berlonggok2 nie.....take care of urself...selamat malam Malaysia!!!

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

August 29, 2010 at 10:18 PM

hurmm...mungkin virus gak kan, tapi pedulikan dgn org yg takmo folow tu, kita berblog utk kepuasan kan :)

ada yang paksa kita folow dia, mane leh camtu...

August 29, 2010 at 11:14 PM

relax bro.. yg pergi .. biarkan mereka trus pergi.. haha
tp i;m still ur follower.. cheese :)

August 30, 2010 at 7:03 AM

itu fenomena biasa apabila berlakunya kes sama ada dia follow kita tapi kita tak follow2 dia balik atau dia rasa tak selesa follow kita sebab dia follow dan tak rapat dengan kita.. dni pon ramai gak unfollow. blog dni membosankan kot. hehe..

August 30, 2010 at 8:46 AM

@Ieda Al-Habsyisaya pon xsuka orang paksa2 kita follow

August 30, 2010 at 8:47 AM

@tiKa_AkiTa hahah tq sbb sudi jadik follower=)

August 30, 2010 at 8:47 AM

@ardinihumaira blog dini bess la..selalu gak perg tgk2..huhu

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)