Home » , , » TIPS!!KENAPA 2 SHOUTBOX LEBIH BAIK??

TIPS!!KENAPA 2 SHOUTBOX LEBIH BAIK??

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, May 06, 2010 | 4:57 PM

tadi dekat shoutbox ada orang tanya kat blog aku ada 2 shoutbox....persoalan nie dtg dari INNZ ((klik2))

ok apa rasional ada 2 shoutbox seperti gambar diatas????klw di blog aku...satu di sidebar n satu lagi hide di pnjuru kanan  page...mybe sesetgh orang akan cakap ,berat la letak 2 shoutbox...semak la blog nnt..

sebelum tue kita tgk apa kelebihan meletakkan 2 shoubox...............dulu aku ada pki 1 ja shoutbox...but the problem is aku xdapat nk reply smua mesej orang...kdg2 byk blogger yg tggal pesan kat shoubox...so mesej tue da terkebawah sgt n dah ade kat page lain...kna tekan next...so jadi problem la...kita slalu pay attention n reply mesej di shoutbox yg kta nmpk je..most of all the bloggerz buat cam tue...kn3???n mesej2 yg terkebelakang tue trtggl tnpa ada reply=)klw pn mesej tue xperlu di reply...at least kta sbg tuan rumah sempat baca mesej tue...setiap mesej adalah penghargaan kepada k=kita...so setiap satu adalah penting ...tue mnndakan yg blog kita ada tetamu dan setiap tetamu perlu dilayan dengan baik=)btul x???hehee

that's why aku letak 2 shoutbox so that nnt aku xterlepas pandang mesej2 yg kawan2 bloggerz tggalakn....isn'ít fair for us=)...hehe...

mct yang akan cakap benda nie memberatkan blog korang kn???ok kita tgk situasi di sini...aku rasa shoutbox nie xde la berat sgt...sesetengah blogger aku tgk bnda yg xsepatutnya letak pn letak=)((sama la aku pown))haha..but aku rasa  widget2 macam poll nuffnang yg tanya ""are you dude or babe"" tue xperlu kot=)nuffnang jgn marah aku..haha

bagi korang yg takut 2 shoutbox akan menyemakkan page korng...apa kta buat cam aku...letak satu di sidebar n satu lagi di hidekan di penjuru atas tue...

ini adalah pandangan peribadi....xperlu ikut jika anda rasa benda nie xbagus=)setiap orang ada pandangan dia sendiri kan??apa yang baik kita ambil...apa yg buruk kita buang...x gitu???=)ok all....kuar dulu...

salam dari hafizrahman=)

**SEBARANG KETIDAKPUASAN HATI DAN NK LEPAS GERAM KAT AKU...DIPERSILAKAN=)...tggalkan komen ataw mesej di shoutbox

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

9 comments

Anonymous
May 6, 2010 at 5:52 PM

aku tak puas hati!! hehehe...nice info...betul juga pandangan tuan rumah tue...

May 6, 2010 at 5:54 PM

Sir>>.xpuas hati jom la..hahaha...=P

May 6, 2010 at 5:56 PM

sbOx mmg penting untuk perkenalkan beelog n interaksi ssma belOger.

May 6, 2010 at 6:16 PM

miss lolly a.k.a luvfareda >>u r rght...tmbh blogger2 yg popular cam lolly=)

May 6, 2010 at 8:29 PM

huhu..ramai yer org komen kat shtbox..akak nye..satu dah ckup sbb tader org nak ngomel2..akk pn jarang blogwalking..tu le padahnye..hihi :)

May 6, 2010 at 8:49 PM

tihara>>blog akak bes la=)sampai 4 blog tue=)

May 6, 2010 at 9:00 PM

blom tergerak atie nak letak shoutbox :)

May 6, 2010 at 9:18 PM

nisya>>ala,,letak la......letak la!!=)

May 7, 2010 at 8:33 AM

time kasih atas info ni...ade mase nnt...akan dioperatekan blog aku tuh..huhuuh

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)