Home » , , , » Penjelasan Dan Koleksi Gambar Avatar “Solidarity With the Palestenian Prisoners on Hunger Strike”

Penjelasan Dan Koleksi Gambar Avatar “Solidarity With the Palestenian Prisoners on Hunger Strike”

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, May 16, 2012 | 8:29 PM

hunger strike palestin, avatar hunger strike, avatar solidarity with palestine, gambar profile mogok lapar, mogok lapar palestin, penjelasan solidarity with palestine hunger strike

Ramai menyokong, tak kurang juga yang memperlekehkan usaha untuk create awareness kepada Solidarity With the Palestenian Prisoners on Hunger Strike. Kalau anda perasan, kebanyakan pengguna facebook di Malaysia sudah menukar gambar profile mereka menggunakan simbol kempen ini.

Apa sebenarnya motif dan maksud utama mogok lapar ini? Jika anda belum tahu dan belum faham, penjelasan lengkap boleh anda dapatkan di entry yang dinukilkan oleh sahabat aku, saudara Solihin Zubir.(Link disertakan dibawah post) .  Terima kasih atas penjelasan yang banyak membantu ramai lebih memahami dengan sebenar maksud dan tujuan utamanya. Rasanya tak perlu aku nak perjelaskan sebab di sana dah dijelaskan dengan teliti.

Menukar avatar pada profile ini mungkin tiada kesannya jika anda seorang yang melakukannya. Tapi jika berjuta juta pengguna laman sosial menggunakan simbol yang sama , tidakkah anda rasa sokongan moral dan spiritual tersebut mampu menggoncang kekerasan dan kedegilan hati laknatullah Israel? Apa tunggu lagi? Jom tukar!! Dapatkan gambar avatar dalam pelbagai versi yang anda rasakan sesuai. Kalau dulu anda tak tahu, tapi sekarang anda tahu. And it is call awareness . Sekurang kurangnya perkara ini kita tahu dan kita nak ambil tahu tentang nasib saudara seagama kita di sana.

********

PENJELASAN MENGENAI “Solidarity With the Palestenian Prisoners on Hunger Strike”

Simbolik Avatar Solidarity With the Palestenian Prisoners on Hunger Strike

********

sumber gambar : kumbangjingga

link to : szlihin

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

4 comments

May 16, 2012 at 10:21 PM

Q dah tukar!

May 17, 2012 at 12:06 AM

mintak share boleh??macehh

May 17, 2012 at 10:46 PM

terima kerana bagi penjelasan and link kat blog saye,
tapi saye pon dah pernah baca pasal ni and saya pon
dah bertukar ke profile ni dulu,tp bila kwn2 facebook
sebarkan yg tak boleh letak gambar ni saya tukar balik.

tak tau la mana satu betul..huhu..musykil..
last2 pakai je profile lama balik :)

May 18, 2012 at 4:36 AM

Mohon share ye..

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)