Home » , , » Pekerja Ladang Penggal Kepala Majikan Di Kampung Sertik.

Pekerja Ladang Penggal Kepala Majikan Di Kampung Sertik.

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, August 25, 2011 | 1:14 AM

BENTONG: Seorang doktor berusia 61 tahun didapati mati dibunuh dengan kejam di sebuah ladang di sini dengan kepalanya dipenggal.

Dr Harjit Singh, 61, ditemui mati di dalam sebuah pondok di ladangnya yang terletak di Kampung Sertik dekat sini pada lebih kurang jam 8 malam Selasa.

Seorang pembantu ladang berusia 31 tahun telah ditahan oleh polis untuk membantu siasatan.

Dr Harjit adalah abang ipar kepada Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur, SAC Datuk Amar Singh.

Pemangku Ketua Polis Bentong, Timbalan Superintendan Mohd Mansor Mohd Nor berkata, apabila polis tiba di tempat kejadian pada lebih kurang jam 11.30 malam, mereka telah menemui kepala Dr Harjit diletakkan di atas sebuah kerusi di sebelah mayatnya.

“Kami telah menahan seorang pembantu ladang dan akan terus menahannya sehingga 29 Ogos untuk membantu siasatan,” ujarnya.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pahang, SAC T. Narenasegaran berkata, Dr Harjit adalah seorang doktor yang berkhidmat secara kontrak dengan Jabatan Penjara di sini.

Katanya, siasatan awal mendapati, mangsa telah diserang ketika dia tiba di ladang tersebut.

Polis turut menemui sebilah parang di tempat kejadian yang dipercayai telah digunakan untuk menyerang dan mencederakan mangsa.

Siasatan awal setakat ini juga mendapati mangsa telah diserang dari arah belakang. –mStar

image

klik pada gambar diatas untuk melihat berita berkaitan.

ENTRY SEBELUM INI : Gambar Perkahwinan Kim Kardashian Dan Kris Humphries

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)