Home » , , » Giveaway Hosting+Domain RM100 Dari BroFramestone

Giveaway Hosting+Domain RM100 Dari BroFramestone

Written By HAZRIL HAFIZ on Thursday, July 28, 2011 | 1:18 PM

Salam semua terutamanya untuk Bro Framestone yang menyeseponsor hadiah untuk giveaway belaiu untuk hujung bulan julai ni. Handsome gambar di atas bro.hehe .Rasa excited nak join sekaki sebab ada beberapa sebab musabab yang menyebabkan aku nak join sekali dalam Giveaway bulan Julai nie

Aku first time masuk blog bro ni dulu dari blog Miss Lolly. Aku selalu masuk blog bro ni sebab banyak benda menarik dan perkara penting dalam dunia blogging yang boleh dipelajari dalam blog beliau. Ada sebab aku nak sangat hosting dan domain ni kalau ada rezeki aku la kan?.

Sebenarnya dah lama aku nak guna domain sendiri dengan nama www.hazrilhafiz.com . Menggunakan nama aku sendiri. And its available .

image

Aku mula nak tukar masa tengok Hanalovenest tukar. Dah lama dah dulu. Ada sembang sembang dengan Intanurulfatea pasal benda ni. But then tertangguh sampai la sekarang sebab agak bussy dengan kerja kerja yang tertangguh. So terlupa macam tu je. Dan bila aku tengok Bro buat GQ ni, terus aku rasa berminat sangat.

Dan sebab lainnya, aku dah bermula untuk jadi seorang blogger yang betul betul serius dalam dunia blogging . Dah hampir 3 tahun aku berblogging dah banyak aku belajar dan sekarang aku nak betul betul serius.Thats why sekarang aku lebih banyak buat entry SEO dan sedang belajar banyak tentang SEO dari CikguDahlia, Anastasyea, Faizal Fredley dan ada lagi la lain lain. So kalau ada hosting wordpresss. Lagi la niat aku ni akan bertambah tambah berjaya sebab Wordpress lebih mesra SEO . Ye kan bro?hehe

Hari ni dah hari terakhir untuk join Giveaway ni. So cepat2 la join . tapi sebelum join. Like dulu dua benda ni.

1. Fanpage Bro Framestone

2. Facebook Bro Framestone

macam macam benda menarik korang boleh belajar dari Bro.

 

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

2 comments

July 29, 2011 at 3:56 AM

good luck ! :D

July 29, 2011 at 3:06 PM

rajin pula adik bro si lolly tue promote bro...

nama domain tue dah sedap dah.. branding dah ade,, boleh pergi jauh tue

Bro baru je update list peserta...

Cer tengok. if bro ade tersalah ape2... no kedudukan adalah no cabutan...

Cabutan akan di buat petang ini atau malam. Keputusan akan terus di update.

Bagi yang menang, cepat2 roger bro di facebook. Lewat 24jam. Bro akan cabut bagi pada orang lain pula

list boleh usha di http://www.broframestone.com/2011/07/senarai-mereka-yang-menanti-cabutan-bertuah-hosting-free-domain-bernilai-rm100/

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)