Home » , , , , , » Hanalovenest Dah Tunang, Yuyu Zulaikha Dipinang, Intanurulfateha Bagai Pinang, Aku Nak Tunang Juga ,Tenang Bro!!

Hanalovenest Dah Tunang, Yuyu Zulaikha Dipinang, Intanurulfateha Bagai Pinang, Aku Nak Tunang Juga ,Tenang Bro!!

Written By HAZRIL HAFIZ on Saturday, April 23, 2011 | 9:12 PM

Salam semua. Pahabaq? aicehhh tajuk ala2 syair pulau pandan jauh ketengah tuh. erkk syair ke?Pesal tah aku rasa tajuk kali ni macam mintak penampor je kan3x?korang rasa tak?

 

hari ni bermula dengan agak kelam kabut dimana dalam pukul 1.00 pagi macam  tu, aku tengah study dan study sampai satu masa aku rasa nak muntah keluar balik semuanya. Perhh semalam gua asyik rasa nak tumbuk orang ja. gila tensyen. habis semua orang aku mesej kawan kawan yang  dah lama aku tak mesej sebab nak cari kekuatan tu. Tu la perangai buruk aku. Kalau tensyen, aku akan cari ja sesiapa pun tak kira   kenal or tak dia tu, aku akan cerita ja semua maslah aku. But seriusly, selepas cerita , akan rasa lebih ok sikit. So kalau korang ada masalah, cari la sapa2 untuk ceritakan masalah. Tapi jangan la macam aku. Mesej orang tengah tengah malam buta. Tapi ok what?aku bukan mesej orang dah kahwin. kalau dah kawin tu memang “kacau line” la kan?lalalaa. Sure kena belasah sampai lembik.

 

Bukan nak cerita masalah aku dalam entry ni, tapi nak cerita pasal kahwin. marry or wateva la yang sama waktu dengannya. Lately, rasa macam ramai plak yag nak mendirikan rumah tangga. Rasa jeles dengan mereka semua. Jom kita tengok mereka mereka dari kalangan artis dan blogger yang akan mendirikan rumah tangga.

 

Perkahwinan terbesar akan berlaku adalah opkos la antara Putera William dengan Kate Middleton

2 hari lepas aku ada buat entry berkenaan blogger yang dah berkahwin iaitu Ailyl Rozana .Sangat sweet percintaan mereka. Sangat jeles dengan kesweetan mereka (sila abaikan tatabahasa ye adik adik yang nak amik SPM)

Ailyl Rozanna

 

Dan hari ni ramai frust menonggeng nonggeng kelucahan bila    “Ustaz Amirul” dah   bertunang dengan seseorang. Padan muka hampa..haha

live dalam Nasi Lemak Kopi O tuh.

dan hari ni  jugak sumpah terkejut bila tengok dalam facebook Si Hanalovenest sudah mau kawin maa. Terkejut la sebab aku kenal la jugak dengan Hana nie sebagai sorang blogger  “hebakk”    gitu kata Yuyu Zulaikha. Dah tahu dah pasal dia nak bertunang di ENTRY INI but tak sangka pulak sangat cepat. Bagus2. Benda baik , tak baik lengah lengahkan.Ye idok??

 

IMG-20110308-00946

perhh cantik la Hana. Intan tak (lalala~)tunggu u duduk sebelah kanan tu nanti I buat entry cakap u pulak cantik.wuahaha

 

mesti kenal kan dengan dua orang blogger ni. yang bertunangnya disebelah kanan.Kiri tuh soon to be tak lama lagi. Kan intan?haha. Papepon tahniah Hana sebab dah bertemu jodoh dengan seorang blogger jugak iaitu Che Armster. Sungguh tak  ku sangka. Bertunang tak panggil kita ..sob3x. Intan , u bila lagi dengan si DIA?hehe

 

antara entry2 yang Hana pernah buat untuk aku :

  1. Happy Birthday untuk owner blog HafizRahman (tq siap buat entry wish besday lagi tuh….nangis~)

semoga panjang jodohnya ye Hana dan jugak Che Armster (betul tah haku heja?hehe). Anda berdua memang sweet kaple sepanjang zaman.

dan akan menyusul sebagai pengantin adalah :

ini wajib kawin ni.haha

 

dan mungkin tak lama lepas tu akan  diikuti pulak oleh geng mereka dalam The Gojes (aku tibai ja eja) iaitu pasangan dalam header nih :

gadis ini KEKWAT ?

acece  motif guna gambor ni?saje kan nak tunjuk header yang aku buat kat dia. kan?rasa nak sepak diri sendiri je kan. Poyo!!korang rasa nak sepak aku tak?haha.Sepak la sepak la shaye. (sambil buat muka lapar penyepak dan smekdaun)

 

dan yang lagi panas. Dengar cerita Yuyu Zulaikha dah dipinang?melepas la aku korang !!keh3x  . Ada    “ budak tuh”  baca naya ja aku kena smekdaun. tapi dia memang tiap kali aku update , dia baca.

 

perhhh semua pakat nak kawin dah. Aku bila lagi tah. Kad kahwin dah siap dah . Tak caya?tengok sendiri.

member aku cakap ni bukan kad raya tapi kad kawin.haha.Woi aku lambat g la nak kawin. Fine buruk. Ni masa aku baru belajar guna photoshop. So agak keras cropping disitu. Design design terbaru dah ada la sikit peningkatan. Leh usyar usyar di HR DESIGN .Nak jugak mempomot!

 

perhh memang cemerlang sebab aku masih boleh buat entry panjang panjang walaupun  musim exam . kan bagus kalau study macam ni. Tapi TAK!!deymmm~

Salam

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

7 comments

April 23, 2011 at 10:55 PM

bukan main bergosip lagi.. nasib baik saya bersih dari gosip..:P

April 24, 2011 at 1:30 AM

hafiz!!!!!!!! buatkan lah header utk ai... plssssssssssss! :D

April 24, 2011 at 6:52 AM

@cik Nemo hehe=)

April 24, 2011 at 4:09 PM

heheheh! lolly ta0n depan =)

April 27, 2011 at 8:21 PM

amboi amboiii........kemain lagi dia ehhhhhhhh

April 29, 2011 at 12:46 AM

@miss lolly a.k.a luvfareda leh caye ke taun depan???rah2 minggu depan..haha

April 29, 2011 at 12:46 AM

@eykameow haha tak dengar..tak dengar

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)