Home » , , » Air Kosong Boleh Basi Tak??

Air Kosong Boleh Basi Tak??

Written By HAZRIL HAFIZ on Wednesday, March 02, 2011 | 9:40 PM

pertanyaan dari Oshin Jati yang aku jumpa masa gathering haritu ..aku pun tak terfikir nak tanya soalan macam nie..kreatif betul si Oshin ni kan?haha

ehh air kosong boleh basi ke tak haa?tapi kalau ikut pengalaman setakat ni belum laggi la aku jumpa,but kalau air tu disimpan lama cuma akan berbau sikit and rasa dia macam tak best je la.

Ok ini teori kepala otak tak betul dari aku. Kalau ikutkan air sungai dan laut dari awal mula bumi ni wujud dah ada kan and sampai sekarang tak pernah basi. Then air hujan yang turun pun tak pernah rasa basi plak kan?So secara teorinya air kosong tak basi. haha

Macam nie punya entry pun ada ka?ok fine aku tak da idea dah , so mana yang aku rasa menarik otomatit la aku printscreen masuk ja and then terus buat entry

sila renungkan perbualan dibawah. Dialog berikut dicopy dari Group Kami Blogger Utagha. acehh awat ayat aku skema semacam?rasa macam nak tumbuk diri sendiri ja.

image

sorry kalau sesiapa yang kurang faham sebab kebanyakan dari ayat di atas adalah bahasa kedah piauuu punya…

Kongsi Cerita Ini Bersama Rakan

6 comments

March 2, 2011 at 9:55 PM

air kosong kalo lame2 nanti de keladak...
x sanggup nk minum..
hehehe

March 2, 2011 at 10:08 PM

kreatif eh ? HAHAH . unik sebenarnya , oshin suka fikir benda orang yang takan penah rasa nak fikir . HHAHA

March 2, 2011 at 11:29 PM

mungkin juga boleh basi tapi basi dia dalam istilah lain.. berbau.. berkeladak.. kalau ta tutup.. ada jentik2 lagi..

March 3, 2011 at 9:08 AM

@hana

tul tu.. nanti ada keladak... hu..hu... takpun semut masuk.. minum terus lupa ingatan.. wakakakaka

March 3, 2011 at 10:04 AM

hahaha..kalo lma sgt ayaq 2..xcdp arr..xfeel nk mnum

March 3, 2011 at 11:16 AM

xberani nak minum air kosong yang dah di bukak lame..sebab tkut kembung perut lps minum..haha..

Post a Comment

Kindly Leave Your Comment Here..=)

Labels

TERKINI (173) ARTIS (116) TIPS BERGUNA UNTUK ANDA (85) DEDAH (74) FACT (70) DIARY (69) politik (69) INFO (66) Video (65) BERITA SUKAN (63) GOSIP TERKINI (44) HIBURAN (44) RENUNGAN (38) DESIGN (35) BLOG REVIEW (33) PRODUCT REVIEW (32) PENDIDIKAN (29) PANDUAN (28) tutorial (27) MAKLUMAN (26) TIPS BLOGGING (21) EVENT (20) Gadget (17) AGAMA (15) PERMOHONAN (15) HEADER DESIGN (12) CINTA (11) STATISTIK BLOG (6) SITEMAP (1)